250 milyar bile verseler dövmem nazlı yarimi

  • nefthys

    isterse 100 milyon dolar olsun yapılmaz. çünkü onur ve şeref parayla satın alınmaz. bir kez kaybettikten sonra hiçbir şey bunun yaratacağı mutsuzluğu doldurmaz.

massachusetts institute of technology

  • japon milliyetcisi

    allahsızlıkta yeni çığırlar açan okul.

    şimdi de, görsel efektlerden para kazananların ekmeğine göz dikmişler. geliştirdikleri bi programla 5 saniyelik bir videodan bir freym çekip, titreşim analizini yaparak istediğiniz hareketleri elde etmenizi sağlıyorlar.

    bir fotoğrafı video haline getiriyor, sanalın gerçekle etkileşime girmesine olanak sağlıyorlar.

    kaynak

    2

hogwarts sözlük başlıkları

sihir bakanlığı'nda memur olmak

kılıçdaroğlu suikastinin sorumlusunun pkk olması

  • kabul

    chp genel başkanı kemal kılıçdaroğlu suikastinin altından pkk adlı faşist örgütün çıkması durumudur.

    cnnturk'un vermiş olduğu bilgiye göre bölgeye 10 15 gün önce gelen 4-5 kadar pkk li katilin bu saldırıyı gerçekleştirdiği kesin.
    haberturk'e bağlanan üstad gazeteci saygı öztürk e göre sorumlu çok açık bir sekilde doğu karadeniz'de güç gösterisinde bulunmak isteyen pkk.
    ıçişleri bakanı ala'ya göre pkk'ya karşı bölgede askeri kuvvetlerce operasyon düzenleniyor.

    bir lafım da size kötü sözlük yazarı arkadaşlarım su komik marjinalesme cabalarinizi,her seferinde kurduğunuz ezber cümleleri bir kenara bırakın.kritik bir dönemeçten geçiliyor ve su partizanlık olaylarını bir oteleyelim artik .ekşi sözlük gibi oldukça sert muhalifin olduğu bir platformda bile yüzde 90 bu olaya sağduyu ile yaklaşırken sizler burada hamasi nutuklar atıyorsunuz.

    plase;kilicdaroglu'na tekrar tekrar büyük geçmiş olsun.şehit askerimize allahtan rahmet diliyorum.

    5

bana öyle geliyor ki sen bi devenin amından çıktın

  • baruun

    29 ağustos 2000, saat 9:04'te güzide bir müzik formuna bırakılan küfür. adam kayışı kopardığı gibi sezen aksu'nun tarihteki ilk forumcu hayranının canını yakmıştır. tersi de olabilir.

    2

abi beni o karanlık atmosfer bitiriyor

  • baruun

    10 yıl sonra metrobüs köşelerinde intiharı düşleyecek fan beyanı.

    3

umut bu sözlükten gideli çok oldu

  • donmeyen at

    bacısından bi haber gezenlerin sıklıkla dile getirdiği. sen önce bacına sahip çık!

    6

sözlük yazarlarının seçileceği hogwarts binaları

nolan filmlerinden etkileniyorum

  • ufaktefek

    üstelik uzun joker tshirtüm var ve uyurken sadece onu giyiyorum, gibi gibi cümlelerle devam ettirilirse elinize 3 5 bir şey düşer. kısa günün kârı.

    3

beyaz gömlek üstünde çiçekten düğmeleri olan kadın

  • don draper

    beyaz karlar içinde açar kar çiçekleri gibidir.
    soğuk karlar üstünde asena’nın izleridir.

    2

kadın ruhuna dokunmayı başaran erkek

  • don draper

    bunu yapabilen erkek, dünya üzerindeki her şeyi yapabilir.
    sadece dünya üzeri de değil, dışındaki de.
    ruh'a dokunmak. ruh'un varlığı kanıtlanmamışken.
    überallas erkek, almancayı söktürür. almanlıktan aldığım tadı hiçbirşeyden almadım.

    6

nolan filmlerinden etkileniyorum

nolan filmlerinden etkileniyorum

  • baruun

    kaldırım güllerini etkilemek için kullanılır. ben lafımı ortaya koydum...

severus snape

  • baruun

    magneto var. kaotik iyi kavramını ilk defa ortaya çıkaran adam magneto'dur ama yahudi olduğu için mırın kırın ediyonuz. ayrıca bi kere iyilik yapmış birisi en fazla antikahraman olur. kaotik iyi olmak biraz yürek işidir........

    6

bir ilimiz

kütahyalı birine güvensizlik duymak

  • donmeyen at

    insanları sadece nereli olduklarıyla yargılamayın arkadaşlar.................. bu kadar saçma bir şey olabilir mi?????????????? böldürmeyeceğiz bu ülkeyi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ötekileştirmelerinizden bıktık artık!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ):

daha fazla