flörtleşirken bir anda kanka olmak

  • adreanna

    erkek fazla komikse gelinen nokta bu olur.

    az gidin estacado'dan flörtöz bir erkek nasıl olunurmuş öğrenin. adam şiir okumadan parfüm sıkıyor parfüm!! koca yürekli zaza.

sevgilinin köprücük kemiğini ısırmak

kızlık zarı diktirmek yasaklansın kampanyası

  • dudejohannes

    bakire isteyen erkeklerin evlenmeden önce seks yapması yasaklansın ile karşıt görüş oluşturalım

    2

sözlüklerdeki yazar tipleri

  • house md

    gözlüklerinin camları niğde gazozu şişesi kalınlığında, tek elle bilgisayar kullanmaya son derece yatkın, yüzünün her santimetrekaresi sivilceyle kaplı bir güruh olduğu kesin.

    vulva görse, karakola bomba ihbarı yapacak "homo ergenyus", gelip seks içerikli başlık açmıyor mu; sinire kesiyorum aga.

    (bkz: vulva)

    gidin incide mincide takılın, orda açın bu s2m s2m başlıkları.

    (bkz: la bi git yat)

    7

kızlık zarı diktirmek yasaklansın kampanyası

  • parasomnia

    namusu iki bacak arasında arayan, bu zarın kendileri için yaratılmış olduğunu düşünen cahiller için (bakın size yine de küfür etmiyorum) şuraya bir yazı bırakıyorum öyleyse;

    ~~

    kızlık zarı, kadınların bekaretini kontrol için değildir.
    bebekken kakalarından, mikroplardan, pisliklerden korunmaları için oluşan bir mekanizmadır.
    tuvalet eğitiminden sonraysa işlevini yitiren ve olmasının hiçbir faydası, anlamı ve gerekliliği olmayan küçücük bir zardır ve hayvanlarda da bulunur.
    bu zarın varlığı erkekler tarafından keşfedildikten sonra kadınların namusu olarak üzerlerine etiketlenmiştir.
    onun için gerekirse öldürülmüşlerdir, o varsa saygı duyulmuş, yoksa katledilmiş, bir parça zar için “iyi mal”, “sıfır kilometre” olarak görülmüşler, cinsel ilişkiden sonra çarşafta kan lekesini gören erkeklerin
    ilk ben “becerdim” anlamında “gurur”lanmasına ve övünmesine sebep olmuştur.

    bekaret beyindedir, bacak arasında değil.

    namus beyindedir, bacak arasında değil.

    orospuluk beyindedir ve erkeğin de orospusu olur.

    ~~

ege şehirlerinin çok boktan olması

kobra takibi

  • frante

    Şu an kanal d'de yayınlanıyor. nasıl bi sözleşme imzaladiniz bu adamlarla? oğlum bu dizi yılan hikayesi zamanında bile vardı. Yok muydu?

    Hala ellerde kanıtlar koşturup duruyorlar. koşun lan. koşun. izliycem Sizi.

    4

sözlüklerdeki yazar tipleri

  • pobeda

    ayak fetişistleri,
    seoviler,
    saovhlar,
    kendisini kadın diye tanıtan ....lar,
    buralar eskiden dutluktucular.

profile bikinili fotoğrafını koyan kadın yazarlar

  • baholii

    Bu da herkese orospu diyor.

    Yeter amk. Ayrıca hiç rastlamadım bikinili fotoğrafı olan kadın yazara.

    3

trafik kurallarına uyulmadığı zaman ağaç dikme

  • bartvader

    karakter sınırına takıldı. son kelimesi cezası olacak.

    bu güzelim uygulama hindistan'ın minnak bir bölgesinden geliyor. o bölgede her sene 1000'e yakın trafik kazası meydana geliyormuş, ve cezalar ne olursa olsun içkiliyken araba kullanma vs gibi durumların önüne geçilemiyormuş.

    hoş, şimdi de önüne geçilemez. ama bu zaten çözüm odaklı bir ceza değil. madem engelleyemiyoruz bari güzel birşey çıksın politikası. şu sıralar simcity oynuyorum zaten, şehri yeşillendirmenin yadsınamaz öneminin farkındayım.

    3 haftada 2,765 tane ağaç dikilmiş. devamı halinde muhtemelen başka yerlere de sıçrar. diyorum dünya arada sırada baya hoş.

    tıklayınız

sözlüklerdeki yazar tipleri

behzat ç. nasıl okunur

  • mortred

    buyrun o zaman tek tek uğraşmayalım.
    --- spoiler ---
    ya siktir git. ya salak salak so. kim o? nerde o? ne salak salak sorular soruyosun ya? ne kadar salak salak sorular soruyosun ya? ya bi dakka abicim. ya bi dakka bıraksana. oğlum bak. oğlum bak. normali bunun nedir biliyo musun? ozan bey iyi akşamlar. ilişkiniz nasıl?

    kaç yaşındasın sen?
    kaç yaşındasın sen?
    bi dakka
    kaç yaşındasın sen?
    hayır kaç yaşındasın sen?
    kaç yaşındasın sen?
    bana yaşını söyle
    hayır yaşını söyle bana
    kaç yaşındasın sen?
    hayır kaç yaşındasın sen?
    kaç yaşındasın?

    dalyarak

    böyle mi sorulur? ilişkiniz nasıl gidiyo. ben sana soruyo muyum kimi sikiyosun diye? soruyo muyum? ne kadar aptal aptal konuşuyosunuz ya. şimdi şöyle yazıcaklar. içkiliydi bilmemne. bi dakka abicim öyle bir şey yok. bi dakka dur ya alla allaa. niye sarhoş muamelesi. ya feridun abi. ne kadar aptal aptal sorular bunlar ya.

    ilişkiniz nasıl gidiyo? amcık ağızlı sen kimsin lan? on altı yaşında bi tane adamsın. sen kimsin ya? sen kimsin abi? sen kimsin?

    gerizekalılar ya.

    bu kadar aptalca bi soru olur mu. ilişkiniz nasıl gidiyo?

    ya amına koyim ben sana soruyo muyum ya

    --- spoiler ---

    5
daha fazla