500 days of summer

  • sessizlik gunlerim

    2009 yapımı romantik bi dramadır. normalde fazla izlemem romantik film ama bu film iyiydi. imdb de 7.9 puan almış ilgilenenlere

  • daydreamer

    (bkz: this is not a love story)

    2
  • sen denersen ben de denerim

    ikeaya her gittigimde en guzel karelerinden birini animsadigim film.

  • blablabla

    başlangıçta aşk duygularını kabartırken sonlara doğru insanı acıya sürükleyip aşka olan inancını söndüren film.

  • werder weremem

    kızların gerçek yüzünü anlatan film.

  • hakara

    güzel sahneleri olan fakat olayların anlamsız bir sekilde gerçekleştiği bir yapıt.

  • scarlet

    abartıldığı kadar güzel olmayan, özellikle sonu gerçekten saçma olan ve "ee noldu şimdi?" gibi soruların sorulmasına neden olan film.

    1
  • whisper

    birine aşık olunca "aha hayatımın aşkı evlenmeliyim bunla ben" demeyip, o kişiyle geçirebileceğin en güzel zamanı ilerisini düşünerek harcamamayı, her bitişin bir başlangıç olduğunu* anlatan güzelll film.

    1
  • whisper

    bir ileri bir gerisiyle eternal sunshine of the spotless mind ı hatırlatan film.

  • katatonik

    beklenti & gerçeklik sahneleriyle takdirimi kazanan film..

  • start wearing purple

    izlerken sonunu bir türlü kestiremediğim film.



    --spoiler--

    filmde piknik alanında oynadıkları oyun çok hoştu. ortaya bir kelime atıp her seferinde karşıdakinden biraz daha sesli söylemece. seçilen kelime penisti. en sonunda kızın bağırdığı sahne süperdi.

    --spoiler--


    izlenmelidir, sıradan bir aşk filmi değildi. filmin sonunda ama neden neden neden diye hayata sitem etmiştim.

  • moment killer

    saçma sapan aşk filmlerinin aksine gerçekçi,eğlenceli,izlenilesi bir aşk filmidir.

    --spoiler--

    regina spektor'un "hero" su eşliğindeki "expectations vs reality" sahnesi, bu güne kadar izlediğim en güzel sahnelerden birisidir.

    --spoiler--

    2
  • seftali ne de romantik

    kaan sezyum'un sevdiği filmlerdendir.*

  • tutkikarnimacikti

    aşk'ın hikayesinin anlatıldığı filmdir.

    --spoiler--

    summer'ın düzenlediği eğlenceye giden tom'um kapının açılışındaki olmasını istediği karşılamanın görüntüleriyle, gerçekleşen karşılamanın birarada olduğu görüntüler çok güzeldir. hayal kırıklığını çok güzel göstermişler.

    --spoiler--

  • daydreamer

    soundtrackları güzel olan film.
    (bkz: quelqu'un m'a dit)*

    1
  • delidegilimben

    karşılıksız bir aşk hikayesinin anlatıldığı neşeli bir film. kız sevgili tribinde değil tamamen arkadaşızdadır ancak görünüş hiç öyle değildir. çocuk kıza aşıktır ve bir dönümden sonra kız çocuktan soğumaya başlar ve bu akış mevsimler gibi göresellenerek bie sunulur. izlenesi bir film olarak bulduğum yapıtın soundtrackleri de oldukça başarılı

  • donersebenim

    (bkz: adı konulmamış ilişki)

  • scarecrow

    yeşilçam filmleri tadında olup, izlendiğinde "ah ulan ah" dedirten romantik komedi bir filmdir.

  • the master

    soundtrack'i güzel, kendisi ise romantik komedi olamayacak kadar şahane olan film.

    (500) days of summer ost da şöyle bir şey işte.
    1. a story of boy meets girl- (500) days of summer - music from the motion picture 01:35
    2. us - regina spektor 04:48
    3. there is a light that never goes out - the smiths 04:02
    4. bad kids - the black lips 02:08
    5. please, please, please, let me get what i want - the smiths 01:51
    6. there goes the fear - doves 06:54
    7. you make my dreams - hall & oates 03:04
    8. sweet disposition - the temper trap 03:52
    9. quelqu'un m'a dit - carla bruni 02:43
    10. mushaboom - feist 03:44
    11. hero - regina spektor 03:29
    12. bookends - simon and garfunkel 01:20
    13. vagabond - wolfmother 03:47
    14. she's got you high - mumm-ra 03:25
    15. here comes your man - meaghan smith 03:14
    16. please, please, please, let me get what i want - she & him 02:12

    2
  • walkytalky

    filmin sonunda autumn ile tanışınca 500'ü 1'e sarması ile beni benden gerçekten alan filmdir.

    3
  • mustis

    pek fazla sevemediğim genel anlamda sıkan bir film. aşkı çok daha güzel işleyen filmler olmuştur.

  • donersebenim

    aşk filmleri ile karşılaştırılması saçma olan film. en başında bas bas bağırıyorlar bu bir aşk filmi değildir diye.

    1
  • tacaor

    summer (yaz)'dan sonra autumn(sonbahar) ile tanışması beni de benden almıştır. çok mükemmel bi film olmasada izlenilebilitesi yüksektir.500'ü 1'e sarması cidden iyiydi.

  • mr pink

    uyuz olduğum nadir filmlerdendir. kaldı ki bi hatun olana kadar da bu tarz aşk filmlerine uyuz olmaya devam ederim.. elemanlar aşkın 500 günü yaşıyorlar, biz bir gün yaşayacak kadar bişey dahi bulamıyoruz. derdine de tasana da..
    film güzel orası ayrı. ama yok böyle mevzular, öyle tesadüfi karşılaşmalar vs..

  • 3055

    filmde summer rolünde oynayan zooey deschanel'ın she and him adında oldukça güzel müzik grubu vardır.