bdsm

  • constantine

    cinsellikte sahip-köle kavramı
    b=bondage
    d=discipline
    d=domination
    s=submission
    s=sadism
    m=masochism

    1
  • kafa arkasi

    bir dedim siktir man'in kısaltılmış hali. neden bilmiyorum.

  • kocaayak

    vurdulu kırdılı sevişme. ayrıntı vermek isterdim ama işin ucunda rtük'ten ayar yemek var. bi gün boyunca belgesel başlıkları açma cezası falan verirler sonra neme lazım! patronla kötü olmayalım dmi?!

    6
  • eluch

    latex ve deri kıyafetleri akla getirir.

  • fuck buddy

    doğa ile özdeş olmadığı için yalın ve de öz değildir (aynı mantık eşcinselleri de dışlar onu da şimdi farkettim), bunun haricinde iyidir hoştur.

    (bkz: einmal ist keinmal)

    1
  • symbolic

    ingilterede zirveleri yapıldığı aktivite. bildiğin adamlar 30-40 kisilik gruplar halinde hadi bdsm yapalım beyler bayanlar diyor.peki demez mi insan " oha nabıonuz lan siz ? " valla şaşırdım. adamların organize ettiği şeye bak. şaka gibi geliyor ama değil haha valla helal olsun devam.

  • shaunmorgan

    işkence seks.

  • still got the blues

    kadınların erkeklerden daha çok hoşlandıkları seks türü.



    (bkz: tüm kadınların sado mazo seksten hoşlanıyor olduğu gerçeği)

    1
  • drunkpilgrim

    sado mazo ve efendi köle ilişkilerinin en uç boyutudur.

    sado mazo ya da efendi köle ilişkisi yaşamayı seven kişiler genelde bunu da hayal ederler falan ama iş öyle değildir. bu adamın amına koyar. net bir şekilde koyar yani. ölümcül olmadığı sürece her türlü hasara açığım demektir bu. akıllı olun.

    illa sado mazo seviyorum diyorsanız kırbaç alın, kelepçe alın falan. o kadar tam teşekkürlü alet edevat işine girmeyin.

    illa sahibe köle ilişkisi istiyorum diyorsanız onu da abartmayın. götünüze straponu yersiniz valla. hadi ondan hoşlanacak zevk anlayışın var diyelim, yine kan revan içinde kalabileceğini bil amk.

    bdsm bir fantezi değil yaşam biçimidir. sikiniz kalkınca kurduğunuz hayalleri tüm hayatınızda yaşayamazsınız. yineliyorum, akıllı olun.

    gidin fantezinizi yapın canlarım. fetişizminizi de yaşayın, mazoşistliğinizi de. ya da sadistliğinizi işte hangisi varsa. ama bunu cinsel fantezi sıfatının üstüne çıkarmayın.

    özetle; adam olun lan.

    6
  • shaunmorgan

    ya işte tornavide sokmalı , pompa ile şişirmeli , şırınga ile çekmeli , çarmıha germeli porno.

  • begumbegum34

    sınırlarını bildiğin sürece yapıla bilinir bence mistress,master ve köle üçlüsü değişik oyuncaklarla büyüklerin yaptığı şeyleri yaparlar scat ve strapondan uzak durulmalıdır yada yapın gitsin 1 kere ne var.değişiklik değil mi amaç.

    1
  • drunkpilgrim

    ucu açık ve tehlikeli olabilecek bir cinsel fantezi türüdür.

    fantezi olarak bırakmakta, sapıtmamakta fayda vardır.

    ne sırf dominant ne de sırf itaatkar olmak gerekir.

    harmanlamak, deneyim kazanmak iyidir.

    karşılıklı zevk meselesi tabii ki.

    1
  • handecdist

    switch denilen kavramıda içinde barındıran fantezi grubu... eğer sub iseniz edilgensinizdir, dom iseniz etken...lakin switch iseniz o andaki ruh halinize ve karşınızdaki kişiye göre sub veya dom olabilirsiniz.
    ayrıca bdsm ile ilgili söylenen en güzel sözlerden biri "life needs balance"dır...
    eğer normal hayatınızda işiniz vs sizi yönetmeye zorlayan bir iş ise cinsellikte kendinizi sub olarak bulmanız işten bile değil ( aslında işten bu mantığa göre)

    1
  • handecdist

    işemeli sıçmalı şeyleri içermeyen seks türü.

  • soytaranadam

    geçen forumlarından birine girdim. 5-10 ne ki bu diye dolaştım.
    bi takım başlıkları gördükten soora korkup kaçtım.
    her şeyin doğal olanı iyidir.

    (bkz: organik seks)

  • thisisgonnahurt

    seksin en zevkli türü. seks ile şiddet kardeş duygulardır. bdsm ise ikisinin birleşimidir. erkek doğasında sadizm kadın doğasında mazoşizm vardır. freud amca böyle demiş. geçen gün 31 çekerken bu tanımı yazmaya karar verdim.

  • galactusmorg

    ingilizce bondage / discipline / sado / masochism kelimelerinin kısaltmalarından oluşan, cinselliğe dayanan, terimsel olarak satanist yaşam formu ve alt kültür. sado mazoşits kölelik disiplini olarak türkçeye çevrilebilecek bu yaşam stilinde gönüllü köleler ve efendiler bulunur. efendiler ve köleleri arasında; işkence, acı çektirme, aşağılama ve sadist yaklaşımlardan cinsel haz çıkarmaya dayalı bir ilişki gelişir. fiziksel şiddet yaralanmalara ve sakatlanmalara neden olsa da, bu tarafların cinsel hazlarını arttırmaktadır.

    (bkz: marquis de sade)

  • drunkpilgrim

    adkjakdjas satanist yaşam formu içeren bir fantezi türü değildir.

    sikimsonik viki tarzı bilgilerle basmakalıp laflar eden insanlara uçan tekme atma arzusu duyan bir tek ben miyim?

    hay sizin.

  • gugu

    (bkz: saçma orgazm sebepleri)

  • kravisni tol tol

    strapon gibi ağır silahların kullanıldığı bir etkinliktir. bir tür paintball...

  • thisisgonnahurt

    seksin nirvanası.

    1
  • thisisgonnahurt

    pornosunu izlemek bile mutluluk kaynağıyken bir de bunu gerçek hayatta yapanlar var. bir de benim gibi "bırak kırbaçlısını mandallısını standart seks bile yeter" diyip de onu bile bulamayanlar.

    adaletin bu mu dünya?

  • mal

    ks. bankacılık denetleme ve soruşturma müdürlüğü.

    1