beşiktaş taraftarı

  • aeneas

    dünyanın en gerekli ve zengin muhit takımının yakışıklı zengin kültürlü ve orospu çocuğu taraftarlarına yeğdir. satın almak zordur, ama mastercard'ın varsa başka tabi.

    not: fenerli değilim.

  • yeyk

    mensubu oldum cefakar topluluk.

  • niles

    seni dusundum
    dun aksam yine
    kafam guzeldi
    icmisim yine
    bir de kendimi dusundum sonra
    olesim geldi, senin ugruna
    hani dolmabahce'ye yururken
    hani fenerbahce'ye koyarken
    hani bir pinarbasi cekerken
    iste oyle birsey !
    şeklinde takımını destekleyen yüce taraftar kitlesidir.

  • debdebe

    en çok kazandan inönüye giderken ki muhabbetlerini severim.sevilesi insanlarıdır.

    1
  • jonathanlivingston

    tribünde birbirini tanımayan kişiler tarafından bir heyecanın birlikte paylaşılmasıdır.

  • mutsuzluga sebep olan mutluluk

    tezahürat etmekten ağzında bi damla tükrük kalmadığı anda bile yanındaki tanımadığı beşiktaşlı adama şişesinde kalan bir kaç yudum suyu düşünmeden verendir.candır.bizizdir.hepimizizdir

  • villi lapsi

    takımına gerçekten destek veren ve ölümüne savunan taraftar güruhu. bakın bunu gerçekten takdir ediyorum, çok güzel bir şey bence.

    ama (!) her derbide ağlayan bir taraftar grubu ayrıca. arkadaş yıllardır maç izliyorum, galatasaray - beşiktaş olsun, trabzonspor - beşiktaş olsun, fenerbahçe - beşiktaş olsun. sürekli ağlıyorlar hakem hakkımızı yedi diye, yenselerde hakeme rağmen kazandık derler. ya ben olsam utanırım, 10 yıldan uzun süredir her izlediğim derbi sonrası aynı geyik. kısa bir hesap yapalım bakın;

    trabzonspor - fenerbahçe - galatasaray; 3 takım.
    bu takımlarla her yıl (kupa hariç) 6 maç, 3 içerde 3 dışarda.
    10 yıldır izliyorum demiştim; 6x10=60
    hadi diyelim her hakem 2 kez denk geldi; 30 hakem

    düşünün yani, 10 yıldır derbilerde tahmini 30 tane hakem bu takımın maçını yönetmiş ve biri bile beşiktaş yanlısı kararlar vermemiş veya her iki takımada eşit davranmamış. ulan ülkedeki bütün hakemler mi beşiktaş karşıtı? bu nasıl kafa gerçekten birisi açıklasın.

  • caydaliptonavrattaipdon

    (bkz: başyapıt)

  • tuzubasa

    zamanında kulüp başkanlarının 15 yaşındaki kızına küfreden delikanlı (!) taraftardır...

  • morgan

    bugün o ağzına kadar dolu vapur'a atladıkça yüreğimi ağzıma getiren taraftardır. denize düşeceksiniz yahu! diye çığırdığımı hatırlıyorum.

  • suka

    abartılacak birşey yoktur, ultraslan ve gençfb de en az çarşı kadar iyidir. fakir ama gururlu ayakları yapmamalıdır çarşı grubu. neyin ne olduğunu biliyoruz, inönüye az gelmedik biz de derbilerde.

    edit: eksileyen arkadaşım tamam pardon çarşı en iyisi en kralı yürü be.

  • apple

    hazımsız, kendini çok üstte gören taraftara sahip diyen gerizekalılara:

    biz ne yıllar önce aldığımız avrupa şampiyonluğumuzla, ne de yaptığımız transferlerimizle övünürüz. 8 değil 28-0 yenilsek bile biz her zaman beşiktaş'ı tutarız. biz kolpa taraftarlar değiliz bir gün siyah bir gün beyaz değiliz. biz siyah ve beyazı bir arada yaşarız. biz renkleri sevdik, yönetimi değil.

    her takımın iğrenç karakterleri taraftarları vardır fakat genel konuşmak gerekirse hiç bir teknik direktör için "kapıcı çocuğu" demedik, dedirtmedik.

    azıcık yürekli olun, saygı duyun beşiktaş taraftarına. samimiyete saygı duyun.

  • suka

    süper taraftardır, bide süper oldukarlırını kabul etmeyeni gerizekalı gören bir taraftardır. zaten fenerbahçe ve galatasaray taraftarları her gün periyodik olarak takım değiştirirler. hepsi bir dönektir bir dönektir sormayın. beşiktaş taraftarına tavsiyem; iyi taraftarsınız tamam da, diğer taraftarlarada saygı göstermeyi unutmayın, ha bide at gözlüklerini çıkartın arada bir, sizi beğenmeyene salak diyerek, beyninizde kalan son proteinleri yaktığınızı da belli etmeyin bari.**

  • le poisson

    bir türlü yüzü gülmeyen taraftardır. zira işe yaramaz bir kulüp başkanına sahiptiler. yazıktır. günahtır. allah o başkanın belasını versindir. onun ben ta mınırsını... pardon.

    1
  • marko

    beşiktaş taraftarı iyidir,kötüdür,küfürbazdır vay efendim çirkeftir ya da harbi taraftardır şudur budur.ben bir galatasaraylı olarak inönüde liverpoolu iki bir yendikleri maçı izledimde.bu herifler manyak.dünyada öyle bir taraftar varmı lan?

    2
  • kalender

    çok yaratıcı(!) olan taraftarlardır. ağızlarından desibel rekorları eksik olmaz. tamam tamam süpersiniz, dünyada üstünüze yok.

  • still got the blues

    bursaspor fenerbahçe gibi takımlara haklı-haksız her platformda kin kusup, sorulduğunda "objektifiz la biz." diye kendilerini savunan taraftar grubudur.

  • suka

    taraftar dünyansının ajdarlarıdırlar. kendilerine sorsanız dünyada tekler, onlar gibisi yok.

  • asi_karamelek

    çabuk gaza gelen taraftardır. dün başıma gelen bir olay da bunun güzel bir örneğidir. eski coğrafya hocamla -kendisi beşiktaşlı- facebook iletisi altında maç muhabbeti yaparken araya giren bir mal kız -kendisi beşiktaşlı- lafı yiyince (laf tamamen kişisel, takımların alakası yok) bir arkadaşına facebook grubu açtırmış benim adıma.

    bilgisayarı açıp şöyle bir facebook sefası süreyim dedim mesaj kutum ve arkadaşlık isteklerim tavan yapmış. mesajları bir açtım küfürlerin ardı arkası yok. "noluyor lan" dedim, çıktım. canım cicim sözlüm de eve gelip msnini açınca arkadaşları grubun linkini yollamış, grubun fotoğrafı benim profil fotoğrafım, grubun adında da adım yazıyor, duvarlarında küfürler vesaire. güya ben beşiktaş'a küfür etmişim, beşiktaşlıların erkekliğinden şüphe ediyormuşum öyle demişim.

    iş çarşı grubuna kadar gidince sike sike kapattılar grubu ancak 3 saat boyuca mesajlaşmalar, moral çökmesiyle ortada kalmış bulunduk.

    ulan biri grup açıyor takımımıza küfür etti diyor bu malların hepsi bana mesaj atıyor. ulan bir sor ne demiş? nerde demiş? hani görüntü yazı vs? yok...

    zaten maç günü de muhattap olduk kendileriyle. maçtan sonra taksime çıkalım dedik yolumuzu kesip kavga çıkardılar. 3 kişilerdi bir baktık 50 kişi olmuşlar, hepimizde formalar var. olay büyümesin diye döndük sonra o civarlardaki bir bara gitmeye karar verip geri dönünce yolda bir çocuk geldi "sakın gitmeyin fenerbahçe formalısı olanları dövüyorlar." dedi. ulan mal mısınız manyak mısınız? 1-0 yenilmişsiniz ister bütün formalıları dövün, isterseniz öldürün bu hiç bir şeyi değiştirmeyecek.

    (bkz: biz çarşı'yı delikanlı bilirdik)

    tabii ki bu geçtiğimiz yıllarda kendine karşı olmaya başlayan çarşı'nın ne hale geldiğinin de göstergesidir. her beşiktaşlı olan çarşılıyım diye dolaşırsa olacağı buydu. çarşı'nın kendine has bir ruhu, bir duruşu vardı ancak kendi kendini böyle bitirdi. yine de kendi taraftar grubumdan sonra türkiye'deki en iyi seyirci olduklarına hala inanıyorum çünkü bu anlattığım iki olay da her toplumun içindeki dangalakların yaptıklarıdır, olabilir. seviyoruz biz yine de.

    2
  • los bandidos

    taraftarlığı kavrayamayan seyircilerin çekemediği bir şey vardır burada. bunlar marş yapar diğerleri çalar. bunlar açacağı pankartta vereceği mesajı ve nereye gideceğini iyi hesap eder. kimileri bayrağını bile açmasını beceremez...
    hiçbir zaman bu şekilde rıza efendi 2 ekmek 1 süt gibi insanlarla alay eden bir pankart açmamıştır.
    hiçbir zaman bu şekilde ona buna yalakalık olsun diye pankart açmamıştır.

    2
  • still got the blues

    başkanlarını " tüpçü" diye aşağıladıkları halde, kapıcılara haksızlık yapıldığını düşünen taraftardır.

    futbolda daha büyükbir ironi olmasa gerek.

  • los bandidos

    kapıcı diye pankart açanların kastettiği kapılarının önünü süpüren insanların meslekleriyle alay etmek daha da kötüsü onun çocuklarıyla uğraşmaktır. biz kapıcı çocuğuyuz ya siz? diye cevap vermişlerdir zaten..

    tüpçü denmesi ise bizim kapımızın önünü pisleten milyon dolarlarıyla artislik yapmaya çalışan bir başkana isyandır... daha güzel mesajlarımızda vardır bu şahsa karşı zaten...

    sen bizi stadda dövdüren
    yüzüne sövdüren
    sabote ettiren
    söylediği
    her lafı yiyen
    milyon euro veren
    bizi rezil eden...

    mabedin tam orta yerinde
    büyük bir yüzsüz var
    şeref tribününde
    temizlik bize sökmez ulan
    dönmeyiz bu aşktan
    gidecek bu başkan...

    1
  • salak

    erman hoca tarafından şenolun annesini doğru yollardan götürmeleri konusunda uyarı almış seyirci topluluğu.

  • nanik

    fenerbahçe taraftarı olarak beğendiğim taraftar grubudur.

    1
  • mutsuzluga sebep olan mutluluk

    birçok takımın bestelerinden, marşlarından ve sloganlarından esinlendiği(!), benimde içinde bulunduğum ve bundan gurur, kıvanç, mutluluk, huzur gibi bilumum olumlu düşünceler duyduğum üstün taraftar grubu.

    1