dunyaturuncu

  • neyaptinasuman

    hoş gelmiş sözlük yazarıdır.

    1
  • theorang3

    ben de turuncuyum diye cevap verebilecegim yazar ismi

    (bkz: orange)

    1
  • archangelo

    Yeni yazarmij, Ojgelmij.

    Saclari sozluge adeta bir gunbatimi yasatiyor*

    1
  • turko vikkinborka

    bi mola verin de çayımı tazeleyeyim.

  • maihesiem

    (bkz: sevim koş kavga var)

  • turko vikkinborka

    random gülüşüne yandığım

  • dunyaturuncu

    abi düşünsenize bu yaşa kadar gelip iyi bir eğitim alıp bu seviyeyle baş etmeye çalışıyorsun bu bi nevi küçükparkla, tarlabaşı gibi asddfghhjj

    annem laf sokma çaban bittiyse sütünü içte git bi yat. sözlüğü kuruttu haspam ya

    asdfgghjji

  • maihesiem

    yemeyen yediren yazar!

    1
  • dunyaturuncu

    merve şimdi sakin ol, korkma kimse seni artık eziklemicek. yavaş yavaş nick altından uzaklaş. spell etmemi ister misin kuzum, hani idrak falan edemiyorsan?

    asdfgghjjklş

  • maihesiem

    (bkz: defolup barışın)

  • kimsesizlik kipi

    Ulan ya neler kaçırmışız. Ayıp etmiş yazar. insan akşam 7-8 gibi kavga eder ki bizde görelim.

    2
  • shut the fuck up

    singer'dan sonra, shut'in yalnizligina care olan ikinci alternatif yazar. ne reeves'ten vazgecerim ne turuncu'dan.*

  • kimsesizlik kipi

    ilk ben buldum, birinç dedim.

  • shut the fuck up

    keanu reeves'i unutturma potansiyeli olan yazar. gerisi benim icin zaten hikaye. tutturdular bir singer diye gidiyor. bugun singer derim, yarina turuncu. obur gune de eski sevgili krizine girer bu reeves'i de yine siktir ederim. yine de turuncu ozel bir kisi. su cekilen yalnizligin en dibe vurulan zamanlarinda, hele ki arap kaltaktan yenilen kaziktan sonra ilac gibi gelen yazar. ******

    1
  • shut the fuck up

    super skype zirvesi yapilandir. bizim kimseye ihtiyacimiz yok... kameramizi da acar, bur guzel chatlesiriz...*

    edit: bu turuncu benim arap kaltagi unutturdu. kader iste. bugun onla, yarin oburuyle...*

    2
  • rukiyem for a dream

    evlere servise çıksa da bizi sokak sokak ot aramak zorunda bırakmasa keşke.

    edit: bir de maricunalı kek yapsa tadından yenmez.
    zirve yapılası yazar.

    1
  • anarsik coban

    (bkz: cigaratör)

    2
  • plsdontkillme

    az önce bana "mahkemem var, yürek mi yedin, seni döverim, süt iç" tarzı şeyler zırvaladı. sanırım saçlarını boyatırken beynine kimyasal kaçtığı için bu kadar kaba. sözlüğün allah ablası

    (bkz: he deyin gidiyor)

    edit: saçın güzel de yavrum tipim değilsin ben kırmızı severim ♥
    edit2: ya şimdi de ponçik dedi tecavüze uğramak istemiyorum. .

  • windranger

    (bkz: anda)

  • dunyaturuncu

    iftiraya uğramış yazarımızdır........

    plsdontkillmeyi dövücem demedim :(

    1
  • kazimtu

    kıvırcık saçın daha çok yakıştığı sözlük güzelimiz yakışıklı oluşumu dindar oluşumla bağdaştıramayıp ağlamak istiyordu en son. mendil yollamıştım geldi mi? :))

  • kazimtu

    #2807562 pençe demeyelim çekim gücü diyelim:) yörüngem çok iyidir. doğruları anlatır.

  • kazimtu

    girdili çıktılı konuşmanın espirili ve komik olduğunu söyleyen yazar. Bahçıvan şoföre, şofor aşçıya, aşçı uşağa sonra hepsi uşağa tarzında şeyler.

  • ikinci abdulhamit

    sözlüğün en gereksiz üyelerinden.on üç yaşında,el üstünde tutulmuş cahil havası var.

    1