blue velvet
Biz onunkini görebiliyor muyuz? Bir de oylama oluyor mu?
ailuros
Haydi gamzelim, bu gece raks edelim!
brutus
Nasıl öğrenirim? Kaynak vesaire var mıdır??
blue velvet
sebebi ne?
yokoylekararliseyler
artık yapsak kebaba şalgama doysak.
blue velvet
Merhaba arkadaşlar telefondan şarkı indirmek için uygulama arıyorum. Anasının ak yüzü gibi temiz, virüssüz bir şey arıyorum. Biliyorsanız falan yazın.
keesvanderweijde
Yöneticiler falan yazarların e-mail adreslerini görebiliyor mu yahu?
sonyazar
İzmirde olan yazarlar zirve yapsa çok iyi olur .Bunu isteyen arkadaşlar buraya yahut mesaj olarak bana katılmak istediklerini yazabilirler
yokoylekararliseyler
liste neydi?!!
don draper
Durun tahmin edeyim balıksınız değil mi _-_
frhtkcbs
film izlerken bildirim geldi siyah skype ekranı açıldı saçma salak bişeyler yazdı biri başı sonu belli olmayan konular hakkında türkçe küfür kayınca mesaj atma butonu aktifliğini yitirdi, skype da kendiliğinden kapandı. normal bi şekilde skype ı çalıştırdım ama o son görüşme görülmüyo aq, delirdim, bilen beri gelsin, nolüyür
ayca22
Ciddili bi konu danışıcam özel mesajla ulaşın bana
kabul
unuttum. neydi?

peşinen teşekkürler.
parliament mavisi
sinema sektörüne küsüm, dizi sektöründe de uğruna sabahlayacak dizi sıkıntısı çekiyorum. fırsat bu fırsat tekrar bir kaç anime patlatayım diyorum. ben size hoşuma giden bir iki tane anime yazayım, artık o tarza benzer olan ya da "ama bak bu da efsane hee" diyeceğiniz türden animeler varsa iliştiriniz lüfen.

code geass
Attack On Titan
fullmetal alchemist
great teacher onizuka
akame ga kill
sword art online
blood serisi
fate/stay
one outs
Steins;Gate (en kötüsü bunun kadar olsun)
Elfen Lied
Hellsing
Cowboy Bebop
Slam Dunk

merak ettiklerim:

Monster
last exile
Bleach
Naruto


bunlar dışındaki tüm önerilere açığım. eyyyyy wanda özellikle de senin önerilerine.
kimsesiz panda yavrusu
yolda önümüzü kesen bu arkadaşların günlük kazancı nedir?
    «
  • 114
  • »