fuckyourfeelings
günlerdir bitmeyen artık çok fazla koptuğum yapamazsam çok kötü şeylerin olacağı ödevime yardımcı olabilecek var mı acaba?
peterpan
12 saatte 13 sayfa yazıyon :/
marlboro red
konu ne
peterpan
saçma sapan şeyler :/
marlboro red
peki :/
peterpan
şimdi konuyu söyleyeceğim geyik yapıyom sanacan, türk baskı sanatında toplumcu gerçekçilik. bir de necdet mecdet bi adam :/
marlboro red
cidden saçmaymış :/
peterpan
sen nasıl konuşuyon ya insanların alın teriyle ilgili ileri geri?
marlboro red
hemen forvete koşma, orta sahada top çevir biraz. kale zaten boş :/
peterpan
yok yanlış yorumladın, kalede ben varım bu sefer, müdafa ve muhafaza ediyorum asdjak
fuckyourfeelings
@peter o ne biçim bir konu ya? o yüzden mi bana yardım edemedin:(
@marlboro gsf'li misin ve batı sanatı ve çağdaş sanattan anlar mısın?
parliament mavisi
Google it
yokoylekararliseyler
konu ne yi konum at diye okudum.

tövbe tövbe.
isis
Hala daha ödevin Nasıl bi şey olduğu yazılmamış.... Belki yardım edicez Ama sırf geyik!!!

Üstelik sanattan da anlıyorum ^^
fuckyourfeelings
ödev biraz geniş kapsamlı benim yapamadığım kısım baskı sanatında toplumsal gerçekçi tavır. üstelik türk sanatıyla da bağdaştırmam lazım fakat türk sanatına dair pek bir şey bilmiyorum hatta hiç
peterpan
yazdım ya isis hanım.

@fuckyourfeelings batı sanatı ve çağdaş sanatmış hemen bi şov :/ senin tezin türk sanatı değil mi? çarşamba günü konakta macun yiyip, karagöz izleyeylim mi?

ek: ayrıca yardım edemedin değil :/ çok yoğundum :/
isis
Evet kapsamlıymış biraz ama baktım şimdi kaynak da çok var. ingilizcen nasıl? Yabancı basınlara bakabilirim, belki daha fazla şey vardır veya ilginç.
fuckyourfeelings
benim tezim sitüasyonist enternasyonalle ilgili ya:(
çarşamba parkta olursa olur:/

ek: yoğunluktan kastın lol ise çok haklısın:(
fuckyourfeelings
yabancı kaynaklara bakmadım ben eğer varsa gönderebilirseniz çok mutlu olurum
peterpan
götürmeyeceğim artık seni parka, senin yaşında biri için çok eğleniyorsun oralarda :(
the ends justify the means
Patates baskisi falansa yardimci olabilirim.
peterpan
@çestır, allah belamı versin aynısını dedim geçen hafta :/
fuckyourfeelings
harbiden hep aynı geyik ya
marlboro red
bunlar iflah olmaz ya :/
the ends justify the means
*utanan maymun*
peterpan
biraz ağır konuşmadın mı marlboro beye karşı?
merhaba
kendimi geri zekalı gibi hissettim.
persona
diego rivera ve neşet günal'a baktınız mı?
fuckyourfeelings
neşet günal dönem olarak çok geride nedret sekban falan lazım:/ teşekkür ederim
don draper
Selam ben geldim.
fuckyourfeelings
@don draper, selam
@peterpan, neden ki?
peterpan




the ends justify the means
Arkadaslar siz de kendinizi baskı altinda hissediyor musunuz son gunlerde?
peterpan
don bey yazdığını editlemiş, gene şüphelenmekten bahsetmişti ondan koydum ampülü :/
don draper
Alla alla :/ bana da ogretin ya
fuckyourfeelings
Yaptınız şunu yine öğretin şimdi yardım duyurumu panayıra çevirdiniz ampuller falan:/
peterpan
öğreteyim abilerin gülü, temel javascript bunlar :/

duyurun da patates baskı :/ bye.
the ends justify the means
Kanki odevi çestırla ortak yaptik desene hocaya, ben yapmadim benimkini
fuckyourfeelings
küstüm