en seri eksi oy veren ibne

  • kamilmisinlansen

    bulana veya getirene yüz bin lira verdiğim kişi seri eksi oy veren ibne olarak o bir şampiyon.

    not : ufaktan kendini belli ediyor kendisi.

  • ela gozlerinde yesil hareler

    peşimi bırakır mısın?

    t: takık yazar, eksi verince noluyorsa?

  • hsktr

    bu ara benim de başımda bir o.ç var.. genel eksilerimin haricinde, ki başımın üstünde yeriniz var, doğrudur, bazı konularda çok itici görüşlerim var ama elimde değil, bu ara sıkıntılı bir dönemdeyim, pezevengin biri otomatik eksi atıyor.. sanırım bi tarafına soktukları hariç, malum yerine sığmayanları benim entrylerime iteliyor.. moderasyon uyuma, 4 tane mesaj attık, çıtın çıkmıyor.. yasak değil mi kardeşim seri eksi, bak millet de şikayetçi...

    3
  • baholii

    (bkz: geldi yine tipini siktiğimin)

  • dexamethasone

    beğenmiyorsan oynama arkadaşım

  • baholii

    Yetmedi lan bi daa eksileyin.

    T: ibnedir.

  • yokoylekararliseyler

    her eksiye karşı bende başkasına eksi veriyorum.

    ahenkle dans ediyoruz.

    2
  • wildness

    var bitanesi cidden. tamam versin eksi oy sorun degilde 96tane eksi oy ne ya 100 yapaydin bari.

    ben ömrümde o kadar bildirim görmedim

  • dunyaturuncu

    bazen ben de bu kadar işsiz olup bunu dert etmek istiyorum. işsizim ama bu kadar değil be birader.

    (bkz: derdini sikeyim)

  • serefsizim

    fakirdir.

  • zikkims of the kok

    az evvel yaptığımdır..

  • unlimitedboy

    bugün musallat oldu bunlardan birisi şimdilik kuyruk acısı ile hareket eden bir ibne olarak bakıyorum duruma, virüs gibi amk ya tüm girilen entry'leri tek tek tarıyor ve eksiliyor. kurtulamıyorsunuz, bir bulursam ağzına yüzüne eksi oy vereceğim. *

    not: sikmeyiniz böylesini ki nesli tükensin.

  • baholii

    Vuruşmak niyetindedir.