4 more entries
  • taklitler aslını yaşatır yaa. don draper'a bak hele. bence de en hakiki mürşit ilimdir.
    neyse, bu arada bugün filmi açtık. ben yarısı gibi uyuya kaldım. 3-4 saat kesintisiz uyudum. saçma sapan da rüyalar gördüm. enişteniz bitirmiş tabii. abartıldığı kadar da kötü değil, fena değil diyebilirim diye yorumladı. kendisinin de zaman zaman güldür güldür'e güldüğünü yakalamıştım zaten.
    izlediğim kadarıyla kötü gitmiyordu aslında, sadece neo'nun saf salak gibi takılması canımı sıktı. beynini aldırmış gibi dolanıyordu. sonradan toparlamıştır inş.