eski sevgiliyi facebook'tan silmek

  • mikeamca

    eğer kişinin yeni sevgilisi var ise silmesi mantıklıdır. ama yok ise pek bir gereği yoktur silmenin. rehberden telefon numarasını sil mesela ama o da bunun gibi birşey sonuçta numarayı ezbere biliyorsundur. yani ikisi de bi boka yaramaz her türlü aklınıza gelir o kişi. *

    2
  • kuruntuyonetmeni

    zordur. malum facebook'ta admin olmak öyle kolay bir şey değil. ama daha kolayı vardır ki;
    (bkz: eski sevgiliyi facebook arkadaş listesinden silmek)

    8
  • hayyam

    silmeyelimde besleyelim mi?

    2
  • guru

    akıldan ve kalpten silmedikten sonra bir işe yaramayacak olan harekettir.

  • adamhaklibeler

    sonradan pişman olunacak bir harekettir , çünkü gerçekten seviyorsan mutlaka özlenir , niye sildim lan ben bunu denilir , hele fotoğraflarına bakılamıyorsa , intahar bile edilir

    1
  • frankeschneider

    akıldan ve kalpten silmenin ilk adımıdır.

    hiçbir yerde onu görmeyip, onunla ilgili bir şey duymayınca * yavaş yavaş unutmaya başlar insan. ha tabii, yine hatırlatacak bir şey bulunur elbet ama daha az acıtır.

    (bkz: kendimden biliyorum)

    kötü olan şudur ki, her şarkıda yaşanmışlıklarınıza gönderme ararsınız. çok acıtan bir durumdur.

    1
  • abanmak yok teknick

    bunun yerine eski sevgili yeryüzünden silinebilir. unutamayan biçare gönüller için en iyi seçenektir. şimdi kiminler yok, şimdi neler yapıyordur, arasam mı aramasam mı..lar yok. ahaha nefis lan.

  • evrem

    genelde ayrılık sonrası bir anlık öfkeyle yapılan,unutmak adınaysa nafile bir çaba olan eylemdir.

    1
  • otobuste mp3 dinleyen adam

    yapılacak en büyük hatadır. sürekli takip halinde olabileceği için onu çatlatmak gerekir. ohh...

    1
  • kasvet

    yeni tanışılınan birisine memnun oldum demek kadar samimiyetsiz,boştur..

  • ati morph

    eğer eski sevgili zararsızsa saçma bir hareketdir.silen şahsiyetin hayatından silmesindeki atılacak en güzel ve en basit adımdır, genelde basit manalarla olur bu eylem.

    - ayrılır ayrılmaz eski sevgilini eklemişsin siliyorum seni.
    - eski haline hemen dönüvermişsin siliyorum seni.

    hayır ne gerek varki adam hem seninle olan ayrılık acısını yaşayıp hemde yeni arkadaşlar edinemezmi, ayrılırken insanlık haklarınıdamı elinden alıyorsun ulan!

    (bkz: başıma geldi)

  • 5 dakika bekle git

    sadece unutamadım, hala aşığım, çılgın atıyorum gibi durum da içermez efenim*

    bazen de bu saygı demektir, doğru olan demektir. sizden sonra eğer bir sevgilisi olursa - kız ya da erkek fark etmez - bu ona saygıdır. kim ister ki yeni bir ilişkiye başladığı kişinin listesinde veya herhangi bir sosyal paylaşım hesabının listesinde esk sevgilisi ekli olsun? yeni sevgilinizin listesinde eski erkek-kız arkadaşı var, zaman önemli değil 1 sene önce ayrılmış olsunlar 2 ay önce ayrılmış olsunlar bu durumu kimse istemez zannımca. her iki durumda da kötü bi durumdur. akıla bi acaba düşürür...

    kimse yaşamak istemediği bi durumu bir başkasına yaşatmamalı.
    şahsi fikrim bu yöndedir ve eğer ayrıldık cümlesi kurulduysa ve ayrılma gerçekleştiyse silinmesi zorunlu durumlar dışında görüşülmemesi gerekir...

  • baholii

    Gereklidir. Boşuna mı ayrılık oldu bir sığırı her gün görmek eziyettir.