güneş gözlüğünü kaybetmek

  • dangalak

    acı verir acı.

    beni bilen bilir. ihtiyacım kadar kullanırım kaliteli kullanırım. uzun yıllar güneş gözlüğü kullanmadım. insan bilmediği şeye ihtiyaç da duymuyor. ta ki 2013 yazına kadar. bütün yaz güneş altında oradan oraya koşturmalı bir iş almışım. gözlerimin %30unu falan anca kullanıyorum kısmaktan. lan dedim bunun çaresi vardı. ertesi gün gittim en kalitesinden bi gözlük aldım. bastım 400 lirayı kaç kere gelicez dünyaya dedim aq. o zamanlar da hatırlıyorsunuz dolar 3.20 falan.

    veee o gün bugündür can dostum olan muhteşem renklere ve kontrasta sahip gözlüğüm geçen gün bi sarhoşlukta parmaklarımın arasından kaydı gitti. arkasında karizmatik kordonlardan da vardı.

    5
  • kisisel illeti

    insanı hüzünlere gark eder. bugüne kadar belki 4 tane kaybetmişimdir; hepsi de dangalak'ın kaybettiğinin en azından 1lvl üstü, o derece. sonuncuyu kaybettiğimden beri 10tl'lik gözlükler kullanıyorum. gözleri skip atıyor ama, en azından bunları kaybettiğimde dizlerimin üzerine çöküb, yumruğu gökyüzüne doğrultmuş bir şekilde "nedeeeeen!!!" diye bağırmıyorum.

    4
  • randolph carter

    çaldırmaktan iyidir.
    güneş gözlüğümün eve davet ettiğim arkadaşımın kafasında olduğunu otobüsten el sallarken fark ettim. bende de yamukluk var.

    6
  • sessizamagururluharf

    Ezip yamultmaktan daha az acı verir. Hatta öyle bir durumdur ki, keşke kırılsaydı, dersin.

  • olly

    dangalak'ın kaybettiğinin 3, kişisel illeti'nin kaybettiğinin 2 level üstü gözlüklerim oldu hep...
    insanlar imrenerek bakardı...
    kaybettiklerim oldu, bi tur binmeye verip geri alamadıklarım...
    canım acıdı...
    süreçte yıprandım.

    geç yatıyor olmama mütevellit sabah mahmurluğu, gözaltı torbalarım...
    ve bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyor olsa dahi kamuflaj eksenli güneş gözlüğü çabalarım...

    tanım: yakandır.

    4
  • bortubocek

    Acıtmayandır.

    Güneş gözlüğüne iki cep dolusu para sayacak kadar zenginim ama parama kıyamayacak kadar da tutumluyum,cimri demedim dikkatinizi çekerim. Her sene istanbul ziyaretlerimde kadıköy sosyete pazarına gider 20 tl'lik gözlükler için bile mutlaka pazarlık yaparım. indirim yapmazlarsa rest çeker el kol hareketleri yaparak uzaklaşırım.

    Bu türden aldığım gözlükler için de pek üzülmem. Yani üzülürüm de çok üzülmem.

  • berducesi

    Evde unuttuğunuzda bile "ya kaybettiysem" hissi, eve varana kadar içinizde bir kurt yer bitirir. Ve o gün gözünüze giren güneş de cabasıdır. Akabinde baş ağrıları. Kabus gibi olm. Hepsi Basit bi nesne Yüzünden.

    3
  • azazil

    ya bildiğin cimrisin beee sus.

    valla ben bi de indirimden 250'ye çaktım bi tane. millet "bi bakayım bana yakışıyor mu?" dediğinde bile "senin o meymenetsiz tipine ne yakışacak aqmun sığırı" diyip vermiyorum. nice arkadaşlıklarım bu yüzden bozuldu. olsun aq, 250 lira lan boru mu.

    5
  • afrikapapatyasi

    ben iki gözlük kırdım ve aynı zamanda birini de yamulttum sonra üç gözlük değiştirdim. sanırım bu konuda da çok başarılıyım. teşekkürler. (fiyatları yazmayalım kızıyorlar) kaybedemezdim ama kaybettim.

  • ufaktefek

    içini kanataaan bir rüya olur bu yaraa.

    Ben ders harici gözlük takmam, başımda bir ağırlık, gözümün önünde bana ait olmayan bir fazlalık hissiyatı verir. Hem Bu sebeplerle hem de güneş yokluğundan mütevellit 6 aydır bir o çantamda bir bu çantamda gezen gözlük, bahar geldiği anda kayboldu ya.

    Millete denettire denettire, bir gün o bir gün bu takarken elimden yitip gitmiş hiç hissettirmeden :(

    ibanımı kisisel iletime yazıyorum.

    1
  • baholii

    Zor be neresinden baksan çaresizlik. Şimdi yine git para göm gözlükçüye falan. Allah korusun yeeaa.

    1
  • isilik

    üstüne oturulup kırılmasından daha az acılıdır. kaybolduysa bir gün döner belki umuduyla yaşanabilir.

    not: bir güneş gözlüğü 1000 lira mı olur orospuçucucukları