hayatınıza izinsiz bir şekilde giren şaman

  • shut the fuck up

    girdiğine bin kez pişman olmuş olan adamdır. reeves oyunu güzeldi de, keşke herif reeves olsaydı. yazık lan, bir şamanla 36 yıldır beraber büyümüşüm. ne şamanmış lan bu böyle... bu şamanın sorunu, ha yoluna gider, gitmez... bu gider, enerjisi başka bir şaman getirir. yine de şamanlar iyi adamlardır, bu adam bir canavar. ha bilkent'te kötülüklerden korumuş, amına koyayım... korumasaymış da bok yoluna düşşseydik de hayatın gerçeklerini görseydik. belki hapçı olurduk, belki fahişe olurduk. ama biz aşırı korunmaktan bir bok olamamışız. adam her yerde shut'la. bu şaman artık derdini çözsün. derdi zaten shut'la değil, derdi kendi travmaları. shut için bu şaman gider, papa gelir. o gider, rahip gelir. shut'ın umrunda değil hiçbir şey. neden umurunda olsun ki? şaman fetöcülerden bile shut'ı korumuş, shut işsiz kalmış. bence bırak, shut ak partiden bir herif bulsun ve sevişe sevişe bak bakalım kariyer hayatı nerelere geliyor. bırak orospu olsun olacaksa. bırak, tecavüz etsinler ederlerse. bırak artık be canavar adam sen bu kızı. kendi haline bırak. kendin de her kimsen, kendi yoluna git... her yolun sonu var. evren shut'a seni göndermiş, evren seni geri almasını bilir. evrenin sahibi sen değilsin canavar adam. o kadar korumasaydın, şimdiye ingiltere'de onun bunun altında yata yata bir şekilde avrupa'ya yerleşmişti. bu kızı artık bırak, bu kız senin dengin değil. davul bile dengi dengine...

    (bkz: come on father leave shut alone)

    4
  • shut the fuck up

    hala yoluna gitmeyendir. aslında, hala yoluna gitmek istediği halde gidemeyendir. bunun da cezası, bundan sonra böyle olsun. hakkaten eden bulur derlerdi, vallahi belasını bulmuş.

    1
  • nosferatu_alucard

    şaman değil priesttir o. yoksa duramazdın. ben knight dan bahsediyorum, konu metin 2 ise bilemem...

    1
  • shut the fuck up

    girmiş girmesine de, ne arkadaş ne de sevgili olabilmiş. yazıklar olsun thanos babaya. *

  • virusti

    ward alırsa sorun yok bence. *

    2