mesajınız var kırmızısı

  • kirkkarakterolsundiyegotumuyirttimveoldu

    varmış öyle bir renk.bilmiyorum oyle duydum.

  • olly

    (bkz: hayyam)

  • highmermanluvcannabis

    -naber mal ?
    -az sonra sana yürümeye başlicam
    -entrylerin, fikirlerin mal gibi

    vs vs anlamlara gelebilecek kırmızı.

  • the

    hiç bir zaman hayra olmayan kırmızı.

  • ucankaralahana

    Kendisi ile daha hiç tanışamadık efendim tanımıyorum bakın şu ileride ki memeliye sorabilirsiniz.Teşekkürler.

  • diko

    benimki yanmayandır. dün bana gönderilen mesajı bugün tesadüfen görüyorum iyi mi?

    3
  • rohan suvarisi

    (bkz: bildiriminiz var artılısı)
    (bkz: kimler var' ınız var feyklisi)
    (bkz: don draper' iniz var sekslisi)

    yazdıkça yazasım geliyo bu bkz' lerilan şok güzel. diko abi koy götüne gitsin, seksli bi mesaj olmadıktan sonra heyecanı olmuyor. bana gelen en seksli mesaj don draper' in. ''derilerimi giydim entrylerini okuyom şu an :)''

    3
  • parabellum

    kaç kanka ilişkisi bitti bu yüzden ,anlık espriler diğer güne kaldığı için anlamını yitirdi ,sözlüğün kanayan yarası bi yerde büyükşehir de sürekli yapılan kanalizasyon çalışmaları gibi sürekli iyileştirme yapılıyor ama çözülemiyor.

    (bkz: kötü sözlüğün kötü huyları)

  • adetadonjuan

    tanışmadım kendisi ile.

    1
  • mz hyde

    içeriği şu şekilde gelen bildirim kırmızısıdır;
    #blablabla entry hakkında
    teşekkür ederim.

    varsa yoksa teşekkür. yahu adam akıllı yürümeyi bile beceremiyonuz. yazıklar olsun diyorum.

    1
  • diko

    şu an yer mi lan anadolu cocugu nickli yazara gelen ikaz cumlesi.

    1
  • vandal savage

    bir miktar heycanlandırır

  • olly

    uzunca bir müddettir göremediğim... zira ne yazık ki yanmıyor bende... birinin bana mesaj yolladığını, birine mesaj yollamak istersem şayet, mesajlar'a girdiğim zaman farkediyorum. saatler hâttâ günler sonra mesajına cevap yazdığım insanlar var sözlükte... bu insanlara yazık... mağdur oluyorlar... kınıyorum.

    2
  • baholii

    Çalışmıyor. Yazıklar olsun gerçekten.