müge anlı

  • husneasik

    çocukken "büyüyünce ne olacaksın kızım" sorusuna hep "dedektif" cevabını verdiğini ve geç olsa da bu hayalini gerçekleştirdiğini düşündüğüm bayan kişisi.

    1
  • asi_karamelek

    eskiden akdağ da vardı sonunda.

  • route66

    makyajıyla barbie bebeği andıran surat ifadesi vardır. televizyonda program sunuculuğu yapar.

  • unkown sleeper

    (bkz: ekranların fenomeni)'ymiş kendileri.

  • sondaj

    (bkz: al dedi git dedi)

    1
  • kepaze

    yaptığı saçma sapan programla orta ve ileri yaştaki ev hanımlarını telaşa sokan, kafalarını karıştıran, onları korkutan, paranoyaya sürükleyen yaratıktır kendileri. nereden buluyor bu kadar felaketi anlamış değilim. gerekli biri değil zannımca. zira zavallı babaneciğim programı izledikten sonra hemen beni arayıp; ''aman kızım biri ben babanın arkadaşıyım derse sakın inanma, aman yavrum biri bişey ikram ederse yeme/içme bak gene bi kızı kaçırmışlar'' şeklinde nasihatlerde bulunmasına neden oluyor.

    2
  • memre

    (bkz: senarist)

  • ruyapeccatrix

    yaptığı programla sizi ruh hastası etme olasılığı bulunan kadın. "komşuya kapı açma", "çocuğunu sokağa salma" "okullar öğrenciler gitmediği vakit, velilere mesaj atsın" şeklinde ikazları beynimize beynimize saplar. artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacakfikri kafanızda zınnn zınnn diye öter. suratında da meymenet yoktur. o kısık gözleriyle sinsi sinsi bakar. düşünüzde görseniz uçuk çıkarırsınız. evet, televizyonların fenomenidir. korku filmi kuşağını sabahın kuşluk saatlerine taşımıştır programındaki cinayet dosyaları ile. * * *

    1
  • cuara

    benim okulumdan mezun olmuş olsa da insan olamamış ortalık karıştırıcı bayandır kendileri. saçını sarıya boyatmakla olmuyor bu işler hanım.

  • sac kurutma makinesi

    bir surat bu kadar mı ifadesiz olur dedirten hede bildiğin duvar ya.

  • helebigel

    annelerin, programını izlememesi gereken şahıs.

  • mikeamca

    programında silahlı baskın yiyince götüm götüm kaçan ablamız.

    mügecim hiç yakıştıramadım.

    video

  • andifaynibil

    * kadını. ayrıca kuzenimin eşine benzer.
    (bkz: insan insana benzer)

  • at avrat braveheart

    tv de görmekten bıkdığımız kadın. yok böyle bir kadın daha. programa çıkan madurlara nedense hep suçlu muamelesi yapıyor anlam veremiyorum. geçenlerde evdekiler izliyor ses açık duyuyorum falan, lan baktım bir kadın var kızı kaybolmuş, ama kadın öyle bir muamele görüyor ki sanki kızını kendi kaçırmış amk.

    1
  • cartmantr

    törkiş oprah winfrey

    1
  • edie britt

    kendisini ciddi ciddi polis yahut lanet olası federallerden biri sanmaya başlayan sunucu.

  • semira

    bu kadın bence kanal botu falan.

    3
  • villi lapsi

    insanların acılarından faydalanıp reyting ve para peşinde koşan eski magazin programı sunucusu. magazin programı sunduğunu söylememin sebebi kafa yapısını anlayın diyeydi, anlaşılmıştır yani.

    fakat dikkatimi çeken şey, bu kadının acayip bir saç yapısı var. gerçek gibi değil ama gerçek. bakınca böyle peruğa benziyor, hiç doğal durmuyor ama gerçekten çok güzel saçları. aslan yelesi gibi mübarek baya gür ondan öyle kalıp gibi duruyor. sanki saçlar kafatasından çıkmamışta kafasının üstüne yerleştirilmiş.

  • entryyazicambende

    böyle de absürt cümle kuran kadın;

    "böyle hep akraba evliliği falan yaparsanız herkes birbirine benzer, böyle çeşitlilik olsun, başka insanlarla evlenin, neslimizde farklı görünen insanlar olsun!"

    1
  • tamnamazhocasiyusuftabaz

    izlediğiniz anda her an salon kadını çizgisinden kayıp ''hanım hanımm bana bak sana sen '' diyip karşısındakine dalacakmış izlenimi veren televizyon şeysi .

  • qwerty

    (bkz: müge amlı)

    (bkz: inci sözlük jargonu)

    1
  • suicide circle

    her sabah annemle şu diyaloğa sebep olan sarışın:

    - anne koş, müge amlı çıktı!
    - terbiyesis!

  • 3gay nen baglan hayata

    en değişik sabah programı yapan kadın lan. 2*2=4 kardeşim ( buda kavunicibalik'a kapak olsun, o anlar.) emniyet teşkilatıyla beraber çalışıyo falan. raytingleride tavan haa. *

  • cartmantr

    yalçın çakır'ın dişisidir.

    3