peluş hayvanlı ev ayakkabısı

  • cumagunu

    bugünlerde hayaliyle yanıp tutuştuğum o mükemmel şey. nasıl da güzel olurdu bi tane şuracıkta olsaydı, giyerdim sıcak sıcak. "koyu renk olsun ki kir tutsun" gibi küçük hesaplar yapa yapa bi tane alıcam, hem de güzelinden alıcam.

    1
  • calypso

    kış mevsiminin geldiğini pek bi güzel anlatır.

  • available

    (bkz: pelüş hayvan)

    1
  • the_bodyguard

    bir hayvanın içine ayak sokmak gibi bir fantazinin ürünüdür tahminimce ve cidden görüntü olarak hoş ama kullanılışı incelenirse bi hayli ilginçtir .

    1
  • kalabaliklaricindekiyalnizadam

    ayağıma uygun bulamadım bir türlü... erzurum'daki ayakkabıcılar sözüm size;onları erkekler de giyiyor....

  • mailbox

    yirtik bir afiste kalan adam'da aslanlısı ve doğal olarak sarı-kırmızısı mevcut.
    bugün giyiyordu; gözüm kaldı. ayağıma olsa indirecektim de benim bebek mezarı ayaklarımla onun geyşa ayakları arasında dağlar kadar fark var. hoş, güzel terlikler bunlar.

  • odo

    çocukken kullandığım şey. ayaklarıma sauna etkisi yaptığı için iki günden fazla kullanamadım. noldu annem kaptı tabi.