sevgilinin kucakta uyuması

  • espri yapamayan adam

    sürekli ereksiyondan, sikin uyuşmasına neden olacak vakıa. hem sevgilinin kucakta uyuması falan da ne lan? kucakta uyunur mu olum? kucakta alır sikertirsin falan. uyumak saçma yani, çocuk mu bu? sevişirken uyuyakalmış olmasın lan, hehhehhe.

  • welmour

    çok büyük bir romantizm anıdır. istemsiz bir şekilde sevgilinin saçlarını okşarsınız ve onu ne kadar sevdiğinizi düşünürsünüz.

    öbür türlü düşünenler:
    (bkz: bacak arasıyla düşünmek)

    1
  • yaevdeyoksan

    saçlarının kokusunu duyumsarsınız, parmak uçlarınız istemsiz gider güzel yüzüne. kolunuz uyuşabilir tabi ama her şey tatlı gelir o an.

  • dmnrzv

    Çok güzel bir duygu bu. Tarifsiz bi huzur anı. Film izlerken başını bacaklarınıza koymuş aynı anda sarılmış bi halde uyuyakalması. Rahatsız bi pozisyonda olsanız bile bilirsiniz ki zaten uzun sürmeyecek, yine de sonsuzluğu yaşamak adına o küçük anda kıpırdamazsın. 10 dakika sonra açar gözlerini, uyumuşum der.

    1
  • olly

    sevgilisini kucağında uyutan kimsenin gaz çıkartma özgürlüğünün elinden alınmasına vesile olur.

    1
  • tenchu

    (bkz: hayat çok mu güzel lan?)

  • cirkinlerinenguzeli

    bir sevgilimiz olsa uyurduk,ama yok:(