sevgilinin msn şifresini çalmak

  • teoridefeminist pratiktegeysa

    yok artık! çüşünüz.
    güven problemi kaynaklıdır. yani sevgilinin birileriyle kırıştırdığını düşünmekten, onun potansiyel aldatıcı olduğuna inanmaktan ileri gelir.
    çocukluktur biraz da. bir ilişki yaşıyorsun ona inanmış kalbini vermişsin; e nedir bu şindi? ayıptır.

    yalan söyledim agsfghdfd
    çalarım arkadaş! meraklı kadınım ben!
    hem çok heyecanlı bir şey değil mi? düşünsene denedin denedin denedin.... tak açıldı!!^^!!^!! of adrenaline gel..
    ölümüne kurcalarım. ahahahha güvenmiş cart curt falan bunları sallayın merakın gözünü çıkarın derim.*
    çevrimdışı kalmayı atlarsanız sıçtınız yalnız. unutmayın.*
    bir de sevgiliye bundan bahsetmeseniz tam süper olur.*

  • drunkpilgrim

    yedi ölümcül günahtır.

    bunu yaptığınızda ve hiçbir şey bulamadığınıza sevgiliniz olan kişi mütemadiyen bunu başınıza kakacaktır.

    göze alıyorsanız deneyin.

    -1925 miydi göztepeli, neydi aşkım?
    +ah aşkım ah.

  • temmuz

    çalınmaz ödünç alınır. asdfghj
    alırız bakarız sonra hiçbir şey yokmuş gibi yerine koyarız.

    ama ben artık o kadar umursamaz biri oldum ki bunlarla bile uğraşamıyorum. eskiden ne güzeldi. gece çat aklına düşerdi, sağa dön sola dön uyuyamazdın. mecbur birkaç defa deneyeceksin ki için rahat etsin. gece kalkılıp bilgisayar açılır. onun hakkında her şeyi şifre olma potansiyelidir; oynadığı oyunlardan tut, anne kızlık soyadına kadar her şeyi denersin.
    adam da maldı zaten gidip basit bir şifre koyar. ulan var ya kesin böyle bir otobüste yolculuk ederken yolda gördüğü tabelanın adını filan koymuştur. yani kırılmaz o şifre. artık durum ciddiye biner. bu iş eğlenceden çıkıp msn şifresi ile aranda soğuk savaşa dönüşür. hesabı yönlendirirsin. şifremi unuttum filan yaparsın, olmadık gizli sorular denersin. alternatif emaili filan denersin. sonuç ne mi? başarısız.

    bir gün ;

    -aşkım ya senin mesene şifren neydi?
    +cep numaram aşkım.
    -hadi ya** (burada kocaman yutkunuyorsun)
    ulan bu kadar rahat veriyorsa gizlediği bir şeyde yoktur der açamaya bile zahmet etmezsin. şansız olduğumu söylemiştim değil mi?

    4
  • dmnrzv

    2018 yılında gereksiz bir ekşın.