sözlükteki gereksiz yazarlar

  • moonplase vertigo

    moonplase vertigo'dur.

    ya şurda kızların skype adresini almaya çalışan, olmayan coolluğunu stalin avatarıyla örtbas etmeye çalışan, entel izlenimi veren adamlar beni bir numara seçiyor. seks ihtiyacını da sözlüklerdeki zirvelerle karşılan adamlarsınız. ya da inbox vasıtasıyla. çok gereksizsiniz. üniversiteyi de 25'inden sonra kazanan adamlar. evde kalmış kızlar. siz de haklısınız. sizlerle entel seviye yükseliyor. rahatsız olanlar da sizlersiniz. trajıkomik.


    sorry, your argument is invalid.

  • don draper

    (bkz: moonplase vertigo)

  • antisilence

    (bkz: antisilence)

    1
  • keskin nisanci

    (bkz: azazil)
    (bkz: iyiortagolgetirir)
    (bkz: absurt votka)
    (bkz: drunkpilgrim)
    (bkz: durbi)
    (bkz: ayca22)
    (bkz: norma)
    (bkz: carmelone)
    (bkz: yer mi lan anadolu cocugu)
    (bkz: ezgii)
    (bkz: marlasingerindildosu)
    (bkz: andreana)

    şimdilik bu kadar, bu liste yeni gereksizler keşfettiği sürece kendini yenileyecektir...

  • bosniak

    yoktur. ama troll adamı sevmezler.

  • fakir

    sözlükteki gerekli yazarlar kümesinin içermediği kısım.

    hanginiz gereklisiniz lan sjdhfksjdhf

  • biseyler

    (bkz: ahaha)

    2
  • ceteris paribus

    gereksiz yazar diye bir şey yoktur. sevmediğimiz, beğenmediğimiz insanlara gereksiz damgası yapıştırmak hiç adil değil.

    doğada bile en iğrenç yaratığın gereksiz olmadığını bildiğimiz halde bir insana gereksiz demek saçma.

  • sour

    (bkz: aminakoyim)

    zaten nasıl tutuyorlar bu arkadaşı sözlükte anlamış değilim.

  • lakerman

    (bkz: yenilikçi derviş)

    2
  • koyuipsalasportaraftari

    kesinlikle bu adam kovun bunu, ne bu:

    (bkz: don draper)

  • osman jorgensen

    Burada bulunma nedenleri Arkadas bulmak, sanal dışında bulamadıkları ilgi ve ponciklik, 24 yıl ogrenemedikleri dilimizi bize okutmak olan tipler. Yazar diye anılmaları hata. Tek yazdıkları birilerini yalamak, birilerine yamanmak.

    Sayıları 15-20 arasında. Benimle bile arkadaş olmaya çalıştı AMK salaklari.

    2
  • parliament mavisi

    genelde bu tespitleri de en gerekli yazarlar yapar. bu daha da ilginç.

    tanım: vardırlar.

    4
  • olly

    yoktur.
    zira sözlükte yazar yoktur.
    olmayan şeyin gereksizi mi olur anasını satayım?

    sözlük üyesidir en nihayetinde...

    ne edebiyattan anlar, ne de başka bir dilden zibidi...
    ama "kimsin lan diye," sorsan; "yazarım ben," cevabını alırsın.
    öyle de bir değişik...

    güzeldir tabii...

  • hayyam

    (bkz: chicqo)
    (bkz: ellilikbakire)
    (bkz: azazil)
    (bkz: yanık)
    (bkz: ayca22)
    (bkz: hayyam)
    (bkz: olly)
    (bkz: ezberbozan)
    (bkz: kediyimkedi)
    (bkz: diko)
    (bkz: commu)

    3
  • doxanikee

    Ya nedense aklıma keskin kardeşimin tüm neredeyse tüm yazarları gereksiz addedip bayağı bi' artı alan entry'si geldi. Kendimi çıkarıp tüm yazarları yazasım vardı ama üşendim.

    Ya bi de hala "buradakiler yazar değil, edebiyat mı yapıyorlar" goygoyu yapıldığını görüp duygulandım. Yolumuzu aydınlatıyorsun oli yoldaş.

    4
  • hadibigitordan

    (bkz: hadibigitordan)

    zira çok işsiz adamdır.

  • hayyam

    itler istedi diye köpekler ölmez dsdfhfafasdfsds

    ya olm bu ne biçim başlık lan?

    4
  • luna

    (bkz: yer mi lan anadolu cocugu)

    oysa yemek seçilmez, bi de benim "dadıma" bakaydın.

    -örtmenim, börkçan saçımı çekiyoö
    -niye çekiyon luna'nın saçını börkçan ha?
    - ... (börkçan ellerini bağlamış, kaşlarını çatmış, gıdısını çıkarmış sinirli sinirli bakıyor)

    sonra tenefüs zili çalar, börkçan yine luna'nın saçını çeker.
    börkçan kendi de bilmezmiş ki çocuk daha ne bilsin.
    severmiş luna'yı da erkek olduğundan böyle ifade edermiş.
    ama luna da diğer kız çocuklara göre, erkek gibi yetiştirilmiş.
    ağlamazmış, o da kaş çatarmış.
    o da çocuk ne bilsin.

    neyse,
    börkçan luna'nın saçını bi daha çekmiş,
    luna da börkçan sana bi şey dicem az yaklaşsana demiş,
    börkçan dikkatle yaklaşmış,
    luna basmış tokadı ve ardından şöyle demiş:

    "saçın uzun olsaydı çekerdim. idare et"

    5
  • hayyam

    luna'ya katıldığım önerme. üşenmemiş uzun uzun yazmış. kesin haklıdır bence.

    ymla-c'de biraz şey yani.

    6
  • kami.sama

    Oooo piti piti karameli sepeti. (bkz: 5. Nesil yazarlar).
    Hem sayıca çok azlar hemde casuss falan olan itirafcıları dışında elle tutulur gözle sokulur bir tarafları yok.

  • sour

    (bkz: çok ayıp)

    1
  • sadikhane

    (bkz: hanım koş anket yapıyorlar)

    2
  • kocburcuerkegi

    (bkz: keskin nisanci)

    edit: ne çok seveni varmış amk.

  • hz penguen

    ben demeyen tüm yazarlar. bu kadar ego fazla bu yazarlara.