• y kuşağı ve sonrasının bi'sikime derman olamayacağını bir kez daha kanıtlayan gösteridir.

    - "gösteri boyunca bir kez kahkaha attım, üç kez gülümsedim," şeklinde eleştiren adam gördüm yeminle... bir sanatçının sanatını matematiksel değerlerle (doğal sayılar) eleştiren bir tuhaf jenerasyon... ya, ben güldür güldür'ü savunarak büyük hata yapıyorum; cem yılmaz'ı bile eleştiren güldür güldür'ün üstünden tren gibi geçmez mi lan?

    bak sana çok net söyleyebilirim ki şu gün -allah rahmet eylesin- kemal sunal çıksa yılbaşı sahnesine, onu bile gömecek çok büyük bir kitle var bu jenerasyon içinde... maksat ilgi çekmek olsun, maksat birilerinden farklı notalar çalmak olsun. akıntının tersine yüzmek için büyük bir mücadele var bu kitlenin içinde... gelgelelim o kadar boku çıktı ki bu mevzunun, bir müddet sonra akıntının tersine yüzmeyi sıradan bir iş haline getirdiler.

    gösteriye gelince...

    bir nasreddin hoca fıkrasını tutup da bu seviyeye çıkartan adamın önünde saygıyla, hürmetle, domalarak falan komple eğileceksin arkadaş! götü yiyen çıksın yapsın.

  • mizahı mı değişti , bizim mi algılarımız değişti bilemiyorum ama sadece bir şov olarak izlediğimde keyifli zaman geçirdim. bu adamın filmleri de genelde böyle, bir beklenti ile başlarsanız yaraamın başını alırsınız.

    ha bu arada önceki gösterilere göre bende de öyle ahahahahaha orospu çocuğuna bak yaaa , tam piç amk tadında bir his bırakmadı ama olly'nin de dediği gibi finaldeki nasrettin muhabbeti osurttu.

  • iki b*siktas'lının yaptığı analize bak hele. olay çok basit aslında. insanlar gülmeyi unutmuş ve cem de zoraki davranıyor. he bir de değişime ayak uydurma meselesi var ki ona sonra canım isterse değdiririm.

  • ata demirer'e giydirdi mi yoksa takıldı mi anlamadım lan. nasreddin hoca güzeldi. ıki üç kere de doğma büyüme istanbulluyum dediğinde bekledik tabi aslen sivaslıyız demesini. neyse artık.

  • yıl 2022 ve cem yılmaz

  • bence çok duygusal bir toplumuz. illa bi hakkını teslim etme ağrısı çekeceğiz yani. dümdüz kötüydü işte niye kıvranıyorsunuz? gösteri bittiğinde iyi ki para vermemişim dedim. gösteri boyunca da bir tanecik cem yılmaz esprisi duyamadım. her an motivasyon konuşmasına geçecek gibi çiğ bir hali vardı. 300 yaşında adam, marina alan arkadaşları var, taş evlerde oturuyor. eee bu kadar malzemeden bana mizah çıkar mı? çıkmaz. çıkar ama denklemin yanlış tarafındayız.

  • 32. dkkada hafif bir guldum yalan olmasin simdi.

  • "eskisi kadar komik değildi" lafına çok uyuz oluyorum. kıyaslandığı kişi yine kendisi, eskiden de cem yılmaz vardı şimdi de cem yılmaz var. kimi kimle kıyaslıyorsun?

    söylediklerim beğenmeyen kişilere değil. tabii ki sevmeyebilirsiniz. eskisi gibi komik değil derken yaşın biraz büyümüş espri anlayışın değişmiş olabilir mi?

    +abi ağızın?
    -hee o yavşaklıktan

  • kopuk izledim. tek gülmeyen de bendim sanırım. elbette ki bu cem yılmaz'a karşı bir eleştiri değil. adam cem yılmaz sonuçta. benim üzerimde artık bir ölü toprağı var sanırım ya da artık büyüdüm ve yükümlülüklerim altında ezilmekten eğlenemiyorum bile. ata demirel'e takılması hoştu falan ama o konuya da fazla takıldı sanki ne bileyim.

  • pandemiden önce gösterisine gitmiştim. o zaman modum düşüktü herhalde, beklentimin altında kalmıştı. yine de, anlatımı, enerjisi gayet yerindeydi. netflix versiyonu daha çok beğendim. benim izlediğim gösteride olmayan hikayeler de vardı. modum mu iyiydi acaba, bayağı güldüm. babama da 10 kere mesaj attım çabuk cem yılmaz'ın gösterisini izle diye.
    beğenmeyenler bana yine özelden iq test sonuçlarını yollasın. bir de cem yılmaz'ın gösterisindekilerden daha komik bir şaka eklesinler mesaja.