• anlamsızca türemiş bir tuhaf organizasyon bu. doğu demirkol'la mustafa sandal da katılmışlar kervana. şurada...

    ulan inanılır gibi değil! memleketin en komik adamı olan cem yılmaz, neden cem yılmaz'dan daha komik olmadığı gerekçesiyle yerden yere vuruluyor. ancak türkiye cumhuriyeti hudutları içerisinde olabilecek türden mevzular bunlar...

    ortada öyle absürd bir durum var ki... prime mustafa sandal'ı düşün! tarkan'ın fersah fersah gölgesinde kalmış, buna rağmen tarkan hakkında (reklamın iyisi kötüsü olmaz mukabilinden) çıkıp da tek satır eleştiride bulunmamış mustafa sandal! herif kalktı, kendi kariyerini riske etmeyi göze alıp komedyenlikte şafak sezer seviyesinden bile uzak vaziyetteki doğu demirkol'a kanatlarını açsın? ulan bu doğu demirkol'un babası mı zengin de önüne gelene para yediriyor? nuri bilge ceylan'dır, fox tv'dir, mustafa sandal'dır, bu nasıl baldır anasını satayım?

    hayretler içerisindeyim gerçekten...

  • c. ronaldo pes 2016'da 92 gücünde iken pes 2017'de gücü 94'tü. demek ki kendini geliştirmiş. şimdi ise 92 olmuş, yani zirvesini yaşamış ve siiiiuuuuuuu'ları azalmış. herkes için bu böyledir, ehh o da yaşlandı tabi. artık onun da çıtası yine kendisi olmuş.

    alım gücünü 20 yıldır anlamamış olan milletin gençlik, form, performans ve kendini hedefleyip geçebilmeyi anlamasını beklemek de fazla olurdu zaten.

    ayrıca formsuz bir cem yılmaz formda bir ata'yı tokatlar ama eskisi gibi güldürmüyor ne yazık ki.

    not: cm ylmz hl trkynn en kmk admdr.

  • cem yılmaz ülkenin en büyük sözlüğünde bile bu kadar gündemde kalmadı.

  • elhamdülillah içerisinde olmadığım oluşum.
    michael jordan kafayı üşütüp basketbolu bırakıp beyzbola başladıktan 2 sene sonra ansızın şikago bulls maçı için soyunma odasına girer. horace grant gözlerine inanamaz. biliyorsunuz hani şu hayvan gibi numaralı gözlük takan eleman. yanındaki sıkati pipına döner ve der ki; hey adamım sence fil ceksın majestelerini oynatır mı? sıkatinin yanıtı gecikmez '' horace adamım jordon'un stadın önünde heykeli var. seni oynatacak hali yok ya'' der.
    yani demem o ki; cem yılmaz'ın sivas cumhuriyet meydanında heykeli yok ama cem yılmaz cem yılmazdır abi yeaa.