dexamethasone

dexamethasone

azimli
kadirşinas
yazar · 30 Nisan 2016

insanlığın başı sağolsun

  • 85

    başlık

  • 613

    entry

  • 1

    geçen ay

  • 3

    bu ay

  • 1

    bugün

  • dexamethasone

    insanı delirtir.
    ilk sahneyi betimliyorum bilen yazsın;
    hava karanlık. büyük bir cadde her yer mağaza vb ışığıyla dolu. yol ortasında bir ceset torbası ve içinden bir insan çıkıyor. ulu manitu aşkına bulun.

  • dexamethasone

    skdjfd. lan yazar sanıyordum amk.

    1
  • dexamethasone

    büyük ihtimal ışık hızına açıklık getirmek isteyen şu sözü denemek ister ; minareden at beni in aşağı tut beni.

  • dexamethasone

    büyük ihtimalle ortamlarda ağır abi takılıp berberde Mahmut abi yanaklarda kıl var bi ağda yapalım diyen bir tiptir. bu modellerin son sürümleri vücut geliştirme ile ilgilenip şişirdikleri kasları her ortamda dar kesim beyaz gömlek ile belli eder. pantolonları ise pezevenk ceketi parlaklığında kumaş bir pantolondur. gittikleri cafe de arabayı bilerek kapının girişine park eder. kapıdan girerken bir aslanın avını izlemesi gibi kendine av arar. masaya parliement marlboro bunların üstüne de araba anahtarı bırakma özellikleri vardır. toplum bunları rahat bıraksa bir berkecan, haydarsu olabilirler ancak cemalettin öteye geçemezler.

    1
  • dexamethasone

    olmayandır. çoğu erkek dener bunu. gider büyük bir hevesle hard diski alır. arşiv yapmak için torrent gibi bilimum paylaşım ortamlarına dalar. aa şu dizi güzeldi arşivleyim çocuklarıma vereyim gibi düşüncelerle her türlü diziyi indirmeyi hayal eder. şahsen ben başaramadım. bu iyi niyetli arkadaşımızdı.
    bunun bir de hard diski latin, rus gibi dosyalara ayıran modeli var ona hiç girmiyorum bunlara halk arasında porn lobi diyoruz. hard diskleri fazla yaşamaz zaten . garantiye gönderdiklerinde garantiden muhtemelen ‘sıvı ile temas’ gibi bir cevap alacaklardır.

    1
  • dexamethasone

    yıllarca kadınların depresyona girdiği zaman neden saçını kestirmek, apayrı bir renge boyamak gibi vücudu hakkında radikal kararlar aldığını merak etmişimdir. bir erkek girmez de varsayalım bir arkadaşınız depresyona girerse gider içer maksimum bu. kadınların bu davranışını iki gün önceye kadar anlamamıştım. iki gün önce büyük bir buhrandayken eczanenin camında kulak delinir yazısını görüp hiç tarzım olmadığı halde kulağımı deldirmek için eczaneye girdim. ilginç bir şekilde yarım saat içinde eski halime döndüm. saçlarımı da uzatıyorum. bir sonraki buhranda piercing takıp saçları kazıtcam.

  • dexamethasone

    sayılır efendim. daha ne gibi boşluklar var ama anlatmayacağım anlatsam sözlükteki kadınlar donlarınıza kadar alırlar.
    edit; devlet gözünde manevi bir suçun cezası maddi olduğu için şan yürütmeye gerek yok mazallah.

  • dexamethasone

    - canım sıkıldı canım kırbaç çekiyor. dur şu sex shop un ziline basıp kaçayım. diyen bir insanın yapacağı eylem.

  • dexamethasone

    (bkz: verenler)
    edit; nerdesin? verenlerdeyim.

  • dexamethasone

    isterse babam yorumlasın yine dinlemem. kaç senedir yeter artık sı kıl dım.

  • dexamethasone

    (bkz: ben) diyemeyeceğim çok saçma bir dengem var. kokoreç yiyorum sadece başka sakatat yemiyorum. size de tavsiye ederim.

    1
  • dexamethasone

    (bkz: hardcore) ?

  • dexamethasone

    aşıktır efenim.

    2
  • dexamethasone

    birbirimizi kandırıp ortalığı karıştırmayalım. bi kesim var abi bunlar sürekli Twitter da bilmem bilmem şunlara bilmem kaç bin atama istiyoruz diye hashtag açıyorlar ve ciddi ciddi atama bekliyorlar. sonra vay efendim ülke gelişmiyor. abi üniversite okuyan bi insan hakkını sosyal medyadan arıyor .

  • dexamethasone

    hskdjakdkd. bişey merak ediyorum bu bölümü okuyanlar sosyal medya hesaplarına adalet olmayan ülkede hukuk okuyor yazıyor mu ? ya da her karşılaştığı sorunda dava açıyor mu ?
    aydınlatın beni .

  • dexamethasone

    lan zamanında oyuna yatıracağıma saklasaydım multimilyonerdim. yüz liram var ekonomi uzmanlarını mesaja bekliyorum dolar mı alsam borsaya mı yatırsam ?

    1
  • dexamethasone

    dünyaya gereken inkılabı Türkiye uzun zaman önce yaşadı. ama şu anda inkilaplaşma yönünde ilerliyoruz.

    1
  • dexamethasone

    seni çılgın hadi oradan diyerek siktir deli seni sevmiyorum tarzı duygularıma tercüman olan üstat.

    1
  • dexamethasone

    çılgın bir hasta bakıcı hastanenin koridorunda hastanın sedyesini alıp koşa koşa gitmiş olabilir . gözümde canlandı şu an kendi kendime kahkaha atıyorum. neyse bu gece de çok eğlendim .

    1
  • dexamethasone

    lan gelin wp grubuna yapalım kuponun babasını zengin edelim sözlüğü. zengin edelim de chicqo bi ios uygulaması yaptırsın.

    1
  • 31
  • »