merhaba

merhaba

yazar · 15 Temmuz 2012

İnsan neyi yaşarsa onu yazar.

  • 11

    başlık

  • 196

    entry

  • 16

    geçen ay

  • 3

    bu ay

  • 0

    bugün

  • merhaba

    Birader, sıkılırsın olum burda dememe rağmen 1000 km yol tepip yanıma geliyo. Sanıyo ki ben burda lüksün şatafatın dibine vuruyorum. Ha keyfim yerinde orası ayrı ama yatağın altına baza alamadım yerde yatıyorum bi senedir. Yankı yapan boş odaları görünce bizim öğrenci evi bundan iyiydi diyeceği kesin.

    1
  • merhaba

    74

  • merhaba

    Bi denesek mi acaba? dediğimde ne tepki vercen acaba. Gerçi ben bunu sana diyebilcem mi, o da meçhul.

  • merhaba

    Zor oluyo tek kişi. dedim berbere dün. O da onayladı sağ olsun. Hatta evlen falan dedi eksik olmasın.

    1
  • merhaba

    her zaman olmasa da insanların içinde verilirse öğüt değil hakaret oluyomuş.

  • merhaba

    Ramazanda (bkz: iftar vakti) diye okunan başlık.

  • merhaba

    Fimleri kalite kokar. izlenilir.

    1
  • merhaba

    üniversite 2. sınıfdayız. Arkadaşla eve çıktık. * Yatak, çekyat, tv derken buzdoabına paramız yetmedi. Yaz iyice bastırınca eksikliğini pek bi hissettirmeye başladı yokluğu. Lakin durumumuz yok. Mahhalle baklına borcumuzu ödeyemiyoz arka sokaklardan dolanıyoz o derece. Derken bi gün kampüsün kafesinde arkadaşlarla boş muhabbet yaparken dışardaki kalabılığı fark ettik.Yan masalarda levent ülgen gelmiş olum hadi fotoğraf çekinelim diye dialoglar dönüyo. Gram umrumuzda değil bizim. Biz ay sonunu nasıl getiririz, kredi kartı borcumuzu nasıl öteleriz, alttaki dersleri nasıl temizleriz onun derdindeyiz. Derken bi arkadaş -gardaş yarışma yapıyolarmış soru sorup bilenlere para veriyolarmış. dedi. Para kokusunu alınca hafif bi hareketleme oldu grupta ama hala tam istek yok. Kazanamayız, kazansak bile vermezler .Bu devirde kim kime para verir diyoz. Sonra hadi bi gidip bakalım dedik. Öğrenciler 5 li gruplar yapıyo. Gruplar sıraya geçmiş. Sırası gelene levent ülgen soru sorup elindeki kronometreyi başlatıyo. Verilen süre içinde soruyu bilen gruba elinde tuttuğu 5 tane 100lüğü verecek lakin bilen yok. Yapalım lan bi grup dedi biri. Rezil oluruz boşver derken yaptık grubu, geçtik sıraya. yarışmanın kuralı gruptan bi kişi seçiliyo. Soru o kişiye soruluyo diğerleri izliyo sadece.Soru sayısal veya sözel mantıktan geliyo. Tarih okuyan bi arkadaş ben yarışayım dedi. Tamam dedik. Kameralar bizi çekiyo yukardan mikrofonu sarkıttılar. Arkadaş kart mı çekti, yoksa levent ülgen mi çekti tam hatırlamıyom ama bizim tarihci arkadaşa matematik sorusu çıktı. Aha sıçtık dedik. Levent ülgen kronometreyi başlattı ve süpriz geldi eleman soruyu çözdü. Yarışmaya başlamadan önce kazanırsanız coşkulu bi şekilde eğlenin demişledi. Biz de hemen sevgi yumağı olduk. Lay lay layy nidaları attık. Sevindik. Geldik işin en merak ettiğimiz yerine. Parayı vercek mi. Abi Adam 500 lirayı yarışan arkadaşın eline saydı. 5 kişi 100er lira parayı oracıkta kırıştık. Ev arkaşımla aklımıza gelen aynı şeydi. Buzdolabı. Hemen çarşıya indik. 50 lirasını isknder sigarayla hiç ettik kalan 150 liraya buzdolabı aldık. Ulan ne günlerdi ya. Bu arada levent ülgenin yardımcısı sarışın bi afet vardı yanında. Onu da unutmadım. Hatıra fotoğrafı çekilirken arkadaş elini beline atmış. Muhabbeti çok dönmüşdür aramızda. allah affetsin.

    TV de izleyen tanıdıklar var* ancak videoyu biz bulamadık. Geçenlerde trt arşivini komple açtı. Bi ara girip araştıracağım.

    1
  • merhaba

    Evlenilesi hatun. durrr durr durrr durrr dur dur bakma öyleee

    2
  • merhaba

    işin başında işten anlayan adamlar olunca netice de yüz güldürüyo. (bkz: Hidayet Türkoğlu)

    1
  • merhaba

    düşmüyor.

  • merhaba

    Çalışanın yanında olandır.

  • merhaba

    nerde o eski ramazanlar?

  • merhaba

    Tüm sınavlar yalan bu sınav gerçek. Çalışanın emeğinin karşılığını alması dileğiyle.

    1
  • merhaba

    Gazete, televizyonlarda veya katıldığım programlarda şahit olduğum, yağmur yağarken bi godoman ıslanmasın diye yanındakinin şemsiye tutması ve tutanın ıslanması olayına acayip uyuz oluyorum. Arkadaş ya beraber girin o şemsiyenin altına ya da at gitsin siktiğimin şemsiyesini beraber ıslanın. Hadi ikisini de yapmıyon kendin tut kardeşim şemsiyeni. Bu duruma gerçekten uyuz oluyorum. Nereye bağlayacağım konuyu. Şuraya. Bu sabah şahsi arabalarıyla okuldan tören alanına kupkuru giden -onlar gider hocam gel biz arabayla geçelim diyen -Bayrak flama var onlara sahip çıkayım. Siz devam edin yanıtını alan saygıdeğer öğretmen arkadaşlarımın aksine öğrencilerle birlikte sırılsıklam ama öle böle değil ayakkabımın içi su dolana dek yürüdüm. Şemsiyesini vermek isteyen öğrencilere ne güzel ıslanıyoz olum keyfini çıkarın yağmurun dedim. Çok güzel ıslandım ya. Takım elbiseli ıslanmış olmak niyeyse dikkat çekiyo etraftan. Bi sürü göz baştan aşağı süzdü beni. Üstü başı eski püskü biri ıslanmış olsaydı eminim bu kadar dikkat çekmezdi. Neyse iyi dağıttım konuyu toparlıyamıyorum. Lafın özü beraber yürüyelim biz bu yollarda beraber ıslanım yağan yağmurda.

    6
  • merhaba

    Bi şehir yaz, kış, soğuk, sıcak, yağmur, çamur hep mi eser ya. Güzel şehir ama 3 kere gittim 3 ünde de sinüzitimi azdırdı.

  • merhaba

    komik bir şey varsa söyleyin biz de gülelimci

    2
  • merhaba

    itiraflar tırt.

    1
  • merhaba

    işin içinde onur ünlü var diye youtubeda yayınlanan 15er dakikalık ilk 3 bölümünü izlediğim şu an için zaman israfı olan youtube dizisi. 10 bölüm olcakmış. Muhtemelen hepsini izlerim. Değse bari.

    Not: Mantık süzgecim her şeyi kabul ederken papyon, gözlük, saatın görünüp ceket, kıravat, ayakkabının görünmemesine isyan etti. Mantıklı bi açıklaması vardır umarım. Ha bi de malum bankanın ismini zikredip reklamını yapmayacağım.

  • merhaba

    Tükenmeyen tungsten elektrot kullanılarak ark oluşturulan genelde koruyucu gaz olarak argonun kullanıldığı ekseri ince işçiliklerde başvurulan kaynak çeşididir. *