narin2

narin2

yazar · 13 Kasım 2016

Durmak yok.

  • 11

    başlık

  • 44

    entry

  • 11

    geçen ay

  • 1

    bu ay

  • 1

    bugün

  • narin2

    ilişkide erkek ne istiyorsa genelde o şekilde ilerler..sonra yok beni bıraktı gitti ırıspı demeyin..siz göndermişsinizdir aslında..

    3
  • narin2

    oooo provakatör alırım bi dal..

  • narin2

    peki dunyaturuncu...sizi dinliyorum...

  • narin2

    sebep? biraz daha açıklayıcı konuşursanız size yardımcı olabilirim belki dünyaturuncu hanım..

    1
  • narin2

    kahveye gidiyom deyip sözlüğe girmek zevkli olurdu..sadece erkekler mi gidebilir sanki kahveye?..

  • narin2

    kahve sözlük demek..inş.. böyle bir yer açarlarda rahat rahat yazarız..

  • narin2

    halen eski düzen var demek ki burada..şu horoz dövüştürmesi gibi kavganızı burada yapmasanız..raitingse başka yollarda var ..

  • narin2

    anlamı güzelmiş... çok sıkılıyorum sözlük buraya da erkek arkadaş bulma umuduyla kaydoldum..

  • narin2

    mı dersin..yok be en son 2014 de entri girmişler demin baktım kimsede yok..bi kere baktım ondada midem bulandı kapattım anlıcanız..

  • narin2

    biride hakkımda iyi dilekte bulunsun yahu..eski sevgilimde bi kere olsun iyi bi dilekte bulunmadı bana hep olumsuz şeyler söyledi..Bi kere ağzından hayır bi laf çıkmadı adamın bana karşı..

  • narin2

    demin kaydoldum yeni keşfettim..sarı sözlük yeşil sözlük bunlarda varmış...daha neler var acaba..

  • narin2

    daha temkinli davranmak.. bazıları bünyeye ters etki yaptı.. bünye kabul etmiyo..

    1
  • narin2

    hece hece aklıma gelen şarkı.. arada geliyo nedense.. galiba huzura ihtiyacım var..nağmenin inlemeside mi var..

  • narin2

    çaylı bisküvi.. malzemeler demlenmiş çay ve bisküviler...tatlı hazır..

    2
  • narin2

    kitap ve film adı.. kitabı 2008 de filmi 2013 çıkmış.

  • narin2

    emir-mevsim sonbahar.. dünya döner ben dönmem..

  • narin2

    murat boz üzüleceksin.. üzülecek üzüleceksin..

  • narin2

    arkadaşlar kolay bildiğiniz çok malzeme gerektirmeden yapılan tarifler var mı?
    tanım:çok uğraş vermeden bikaç malzemeyle hazırlanan yemek türü..

    1
  • narin2

    verilen nakitin .bir zaman sonra size geri dönmesi gelmesi..aldığınız parayı geri ödemek..