ufaktefek

    «
  • 20
  • »
  • cbk

    4.nesil yazarmış başlık açılmasını su gibi ekmek gibi istemiştir. kıyamadım gene .

    1
  • kedilikiz

    yazdıklarını takip etmeye çalıştığım yazar. sözlük için bir şeyler yapma çabası da gözden kaçmıyor. sevgiler, çok sevgiler.

    1
  • dagger

    hoş gelmiş yeni yazar. taze kan. kötü sözlük karşılama komitesi işini yapmadığı için şikayetçi. ihtiyar heyeti olarak iş başa düştü tabii ahahah...

    2
  • pobeda

    sözlüğümüzün bu denli cansız günlerinde biraz daha canlı olması için elinden geleni yapan güzel bir yazardır kendisi. umarım sıkılmadan devam eder.

    2
  • meyl

    katma değer vergisini türleri

    1) gayrısafi hasıla matrah = ücret+faiz+rant+kar+amortisman tipi kdv

    2) gelir tipi matrah =(ücret+faiz+rant+kar)- amortisman kdv

    3) tüketim tipi matrah =( ücret+faiz+rant+kar)- yatırım mal tutarı kdv

    türkiye 1999 yılında gelirtipi kdv den tüketim tipi kdv geçmiştir.

    (bkz: yazacak bir şey bulamayınca ben)

  • 605321

    her açtığım başlığa yorum ekleyerek, yalnız olmadığımı gösteren yazar kardeşim.

    ben açayım ufaktefek gerisini getirir.. ^__^

    (bkz: artık korkmuyorum)

    1
  • meyl

    sokakları dardır. çoğunlukla limandan yukarılara doğru, dış surlar yönünde uzanırlar. evler sahiplerinin ekonomik güçleri ve kullanılış amaçlarına göre farklılık gösterebilmektedir. fakat ortak özellikleri çoktur. genellikle yığma taştan ve ağaç bağlantılı olarak yapılmışlardır. hepsinin bir sokak cephesi ve bir de sokak görmeyen bahçesi bulunur. sokağa bakan yüzde, ilk katta çok az pencere vardır. üst katta ise "cumba" denilen ve hem ev, hem de sokak mimarisine uygun olarak yapılmış çıkmalar vardır. bu çıkmalar ağaç süslemelerle bezenmiştir. evlerin merkezini, zemin katta, bahçeye açılan ve taş zeminli "taşlık"lar oluşturur. bu taşlıklarda ağaçtan dinlenme kanepeleri vardır. buralardan zemin kattaki odalara geçilebildiği gibi, üst kata da bir merdivenle ulaşılır. zemin kat evin daha çok hizmet bölümüdür. depo, mutfak gibi görevi olan odalar buradadır. üst kat ise yaşam içindir. üst katın odalarının pencereleri daha büyük olduğundan dolayı daha aydınlıktır. çoğunlukla bu odalarda üst üste iki sıra pencere vardır. üst pencereler camsız olup ağaç kafeslerden oluşmakta, alt pencereler açılıp kapanabilir türdendir. cumbaların üst pencerelerinde küçük boyutta ve genellikle renkli camlar bulunur. ..'de birçok ev aslına uygun restore edilmiştir. kaleiçi günümüzde, eğlence yerlerinin, pansiyonların, restoranların, hediyelik eşya satan dükkânların ve antika halı satan mağazaların bulunduğu bir turizm merkezi olmuştur. ayrıca ...'nde bulunan tarihi camiler arasından en ünlüsü, antalya'nın da simgesi olarak görülen yivli minare camii'dir.

  • kocburcuerkegi

    (bkz: gitme kal diyemedim)

  • forever

    uzun zamandır, sözlüğe girmeyen yazar. özledik kendisini.

  • kedilikiz

    bir zamanlar sözlük için canhıraş uğraşan yazar. şimdi tadını çıkar bebeğim.

    2
  • drunkpilgrim

    bak bak, "tatliş" nickaltı giriyorum.

    geçenlerde madam faka maymunu hakkında "manevi kızımdır" falan diye bir laf etmişti, okudum.

    sinir yapıp "hayır benim evladım o" diye dudak bükmüyorum. Onun yerine, şimdi bu durumda biz seninle manevi gay ebeveyn mi oluyoruz? nasıl olacak böyle madam faka?

    "tatliş" nickaltı yazar, nick'e de zerre yorum yapmadan noktalarım. böyle de dolaylı bir insanım.

  • yer mi lan anadolu cocugu

    yedi kez boşalıp yine dolan dünya
    benim entryimi ufaktefek'e sildiren dünya
    sen değil misin?

    5
  • diko

    yeni gorevinde basarilar diledigim yazar. ilk duydugumda tamam bu sözlük artik esitlikci bir sozluk dedim. helal olsun sözlük yonetimine dedim. tekrardan başarılar.

    3
  • karamsarbeyaz

    hatalı bişey yaptığımda özel mesajla uyarmıştı beni üslubu ve anlatımı gayet iyi ve yönlendirici idi. yeni görevinde başarılar diliyorum.

    2
  • yer mi lan anadolu cocugu

    aq sanki vali oldu yeni görevinde başarılar dilemeler, kutlamalar falan.

    oldu olacak yatırın bir koçu kesip kan akıtak.

  • pobeda

    Yeni modumuz. Kendisi arada bir ayrılsa da sözlüğün fetret devri'nde buralarda görülmekte, bir şeyler karalamaktaydı. Bu işin ne yaşla, ne de nesille alakası olduğundan (son nesil hariç, o da alışma süreciyle ilgili) güzel bir şekilde kotaracağını umuyorum. Şimdiden hayırlı olsun.

    2
  • hunnic raider

    Adresini verdiği takdirde kendisine çelenk göndereceğim moderatör.

    Moderatörlüğü hayırlara vesile olsun. Sadakallahulazmsakfdjsf

    1
  • randolph carter

    birkaç kez ilgimi çekmişti kendisi. gayet düzgün bir üsluba sahipti ve saçma sapan tartışmalara pek girmiyordu. mod olması iyi olmuş.

    2
  • kotkafali

    sözlüğün köleleri ile ılımlı bir ilişki kuran mod ablamız. kendisine her türlü şikayeti iletebileceğim ve çözeceği hissiyatını uyandırdı.
    *

    2
  • kedilikiz

    sınıf başkanı seçimi sonrasındaki goy goylara hedef olmuş yazar. kızım sende tahtaya isminizi yazmayacağım falan de bari sussunlar.

    1
  • olly

    ismini hiç duymadığım yazar, hakkında olumsuz anlamlar ihtiva eden cümleler kurulmasına anlam veremediğim moderatör...

    ben kötüsözlük'te yönetici vasfıyla görev yapmış hiçkimseye olumsuz gözle bakmamıştım zaten...
    kimi entrilerim silinmesine rağmen hem de...
    hiçkimseyle de keyifsiz anılarım söz konusu olmamıştı.
    bu benim kişiliğimden mi ileri geliyordu, yoksa onlar mı düzgün insanlardı; orasını bilemem...

    şu anda öğreniyoruz ki, sözlük bir takım teknolojik hamleler yapmış ve moderatör sayısı kısıtlı tutulacak...
    ve bu görevlerden biri de bu arkadaşa verilmiş.

    e, peki n'abılmalı?..
    yav, dört senedir aynı adamlar, aynı üslupta cümle kurmaktan sıkılmadılar lan!..
    o olacağına şu olsaymış da, beri ki bu işi hepsinden çok daha iyi yapabilecek durumdaymış...

    ulan bir sözlük üyesinin, sözlüğün yönetici grubunun hangi isimlerden oluşacağıyla ilgili ne gibi bir fikri olabilir amk?
    sanane?..
    tavuğuna kışt mı dendi?..
    amacın ne?..

    öyle de değişik bir durum...
    öyle de değişik bir sözlük...
    cümle kurmaya değil, yönetici belirlemeye giriyor insanlar...

    depdeğişik...

    ufaktefek'e de hayırlı işler...
    topun ağzına koymuş chicqo garibi...
    bu üye kitleyle sabırlı işler diliyorum kendisine...

    2
  • drunkpilgrim

    tabi, şimdi mod oldu ya...

    bak hele bak, profil fotoğrafında nasıl da artist artist bakmış.

    havan kime?

    sen hayırdır?

    1
  • kasvet

    bu kim lan? hahaha moderatör imiş.

    gaza gelmiş yazımı siliyor falan.

    allahalla.

    kimlere kaldık mk.

  • hobarey

    aramızda geçen kısa bir konuşmadan sonra kendisi hakkında oluşan düşüncelerim şu şekilde.

    2
  • kotkafali

    himmet abeyinin gülüdür kendisi, sihirli sözcükleri söylediği anda imdadına yetişeceğim yazarcıktır.*

    1
    «
  • 20
  • »